Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Lekkere kont in de spiegel:rolleyes:
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    1.2 MB · Views: 390
Carlos, heb niet echt een probleem, vocht in de lichtunits is omdat deze net als met de roadster open zijn (gaatjes ) en er dus vocht in en uit kan.

Vocht in mijn 3e remlicht is minimaal en ze zijn aan het kijken of dit normaal is
Vocht in mistlamp achter en achteruitrijdlamp is niet normaal en moet vervangen worden maar ik heb gezegd dat ze eerst maar even uit de drukte moeten komen en de mijne in jan of feb wel een dagje krijgen om alles op te lossen!

Ik woon en werk om de hoek dus ach het is allemaal niet spannend

Pebbel, en mag ik voor 300 euro of meer iets uitkiezen omdat mijn auto 8 maanden later geleverd hahahahahahah daar gaan we weer
 
Mijn rechter spiegel gaat niet meer terug na schakelen van achteruit naar vooruit.
Is dit een software probleem?
Heb je recent je driver profile gerestored of geswitched? Ik had de "achteruit stand" van de spiegels later ingesteld dan de rest (stoel etc), en was toen vergeten die settings ook in het driver profile op te slaan. Weken later merkte ik opeens dat de spiegels niet meer omlaag draaiden - maar dat kwam dus daardoor.

Oh, ik lees het nu pas goed. Hij draait wel omlaag maar niet terug omhoog? Wat gebeurt er als je even aan de stoel schuift en dan je profile restored?
 
View attachment 35589
Got him! :) :) :)
Jammer van de moesson vandaag, ben linea recta naar huis gereden. Vanavond is mijn vrouw op pad dus kan ik niet weg, morgenmiddag ff flink toeren dus!

@hws mooie foto naast mijne ;) , heb jullie zien vertrekken maar onze DS stak meteen van wal dus helaas geen tijd gehad om te socializen...
Ik zie dat jij de babe magnet erbij had besteld? ;)
 
View attachment 35589
Got him! :) :) :)
Jammer van de moesson vandaag, ben linea recta naar huis gereden. Vanavond is mijn vrouw op pad dus kan ik niet weg, morgenmiddag ff flink toeren dus!

@hws mooie foto naast mijne ;) , heb jullie zien vertrekken maar onze DS stak meteen van wal dus helaas geen tijd gehad om te socializen...
Hé LuckyLuke, jammer dat we elkaar niet ff de hand hebben geschud. Wat een mooie combo heb jij :wink:. Bijzonder dat er 2 rode tegelijk werden uitgeleverd. Auto is die van m'n pa, de mijne mag ik over 2 weken ophalen:love:. Auto zag er perfect uit, geen missers. Alleen tijdens het naar huis rijden hoorden we wel een duidelijke brom vanaf 115km/u. Zou graag eens in een auto rijden die dit niet heeft. Ik zou hier wel gestoord van worden, met name omdat ie daaronder zo stil is. En wat een ride, de handeling voelt erg goed, mede door de directe reactie van het pedaal op gas en lossen.
 
En weer dat duimpje erbij he!
:)
Enjoy it Lucky!


Ik ben zojuist ook gebeld vanuit Tilburg.

T-Time: 6 December 12 hrs in Amsterdam

Wow. Gezien de planning in je signature ERG snel :

Scheduled for production: 04/11/2013 Production complete: 28/10/2013 Est. delivery: mid December 2013
DELIVERY: 06/12/2013 12.00 hrs !!!!

Mijn productie stond ook voor 4 November, en levering 15-20 December. Wie weet :)
 
Blijft toch wel apart dat een auto, zelfs een Tesla, uit tienduizenden onderdelen bestaat die allemaal op voorraad moeten zijn als de auto wordt gemaakt, maar dat dat trivale rode stukje plastic met een paar metalen pennen erin zo'n onoverkomelijk logistiek probleem lijkt te zijn.

Ik heb de mijne ook uitgeleend, maar wil binnenkort naar een vriend in Groningen (>200km enkele reis + obligatoire proefritjes) die alleen een rode aansluiting in zijn garage heeft. Ik regel wel wat (geen zorgen, Robert ;-D) maar het blijft suf. Een paar dagen later nazenden is één ding, maar "eind van het jaar" is eigenlijk onacceptabel, toch?

Ik vraag me af: wat betekent dit dan voor de mensen die al wel een rode adapter kregen? Kunnen die hem dan straks wel omruilen voor het verbeterde ontwerp?

Pebell,
ik ben je stekker nu ruim en week aan het testen en kan je verzekeren, hij wordt niet heet!