Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Morgen is de grote dag en ga ik mijn auto halen. Nu voerde ik voor de gein mijn kenteken in op de kentekencheck site van VWE en daar staat dat mijn auto rood is :crying:. Ik heb een zwarte besteld. Zou dat een foutje in de registratie zijn of wacht mij morgen een verrassing?

Krijgen jullie als je je kenteken op zo'n site invoert de juiste kleur terug?

Oei, ik heb nog geen Model S, maar mijn huidige auto heeft gewoon de juiste kleur. Er zijn wel meer foutjes denkbaar, bijvoorbeeld een (handmatig) verkeerd ingegeven kleur door een medewerker, of het doorgeven van een verkeerd kenteken. Het lijkt me sterk dat de auto zelf - als de specs goed zijn in de website - echt een andere kleur heeft.

Ik zie dat je ook in Amsterdam zit, het wordt nog druk op de ring met de S-en!
 
Morgen voor mij ook de grote dag, 10.00 uur in Tilburg. Gelukkig staat op de site van VWE bij mij wel de juiste kleur :wink:.
Ik heb de laatste weken vergeefs gezocht naar een MS op de weg maar er geen gevonden maar juist op de dag voordat ik de mijne op mag gaan halen heb ik op de weg richting Mierlo een grijze gespot rond 16.00 vanmiddag. Was dat iemand van hier??
 
Veel plezier morgen Rick!
Ik was het niet (wit). Ik zie ze hier wel vrij veel, ik denk omdat ik op steenworp van Tesla Tilburg woon. Regelmatig proefritjes door mijn straat. Altijd leuke verrassing als je je Model S staat te wassen en er komt er weer eentje voorbij. Ik raak al bedreven in 'The Tesla Nod' … (zie youtube)…
 
Na vele berichten over leveringen hier gelezen te hebben, heb ik toch eens even Tesla gebeld of ze misschien al iets meer wisten over mijn Model S. Uiteindelijk werd ik doorverbonden met mijn DS, deze kon mij alleen vertellen dat mijn auto nog niet op de boot staat, en hij wist niet of ie volgende week of dan die week verscheept ging worden..

Al met al niet het meest mooie nieuws, al helemaal met in het achterhoofd dat de route wel 4 weken zou kunnen duren.. Ik begin steeds meer te denken dat december niet gehaald gaat worden! :eek:
 
Ok gaan we regelen volgende keer dat ik in Enschede/Hengelo ben :smile:

Laat het me weten als je dat door de week doet. Ben ook wel benieuwd naar de +. Ik ben Arthur's buurman (zakelijke adressen).

Vandaag weer eens ouderwets met 140/150 over de A1 naar huis gereden. (was vaste prik met de Passat, maar met de MS ben ik langzamer gaan rijden; teveel terugkoppeling over het negatieve effect van de hogere snelheid op het gebruik). Bovendien aardig wat tegenwind.

Dan valt het inderdaad op dat de auto niet erg stabiel is en zwabbert met windvlaagjes.
Was met de Passat een rustiger rit (wel met diesel brom natuurlijk).

- - - Updated - - -

Vandaag op A1 rijdt Panamera voor me over een voorwerp dat daardoor de lucht in vliegt en op mijn frunkkap landt. Krassen en deukjes :-(

Ik liet vandaag bij Enschede de A1 op een vette Porsche ver ACHTER me. Dat is een stuk veiliger...
(kwam hij me verderop wel knalhard voorbij zetten om te laten zien dat hij toch echt ook wel hard kan :tongue:; ik hield het daar bij 130)
 
Morgen voor mij ook de grote dag, 10.00 uur in Tilburg. Gelukkig staat op de site van VWE bij mij wel de juiste kleur :wink:.
Ik heb de laatste weken vergeefs gezocht naar een MS op de weg maar er geen gevonden maar juist op de dag voordat ik de mijne op mag gaan halen heb ik op de weg richting Mierlo een grijze gespot rond 16.00 vanmiddag. Was dat iemand van hier??

Wassun't me!
Veel plezier!

- - - Updated - - -

Laat het me weten als je dat door de week doet. Ben ook wel benieuwd naar de +. Ik ben Arthur's buurman

Okiedokie - pm me even je email en/of 06 dan kan ik je bereiken.
 
Ik liet vandaag bij Enschede de A1 op een vette Porsche ver ACHTER me. Dat is een stuk veiliger...
(kwam hij me verderop wel knalhard voorbij zetten om te laten zien dat hij toch echt ook wel hard kan :tongue:; ik hield het daar bij 130)

Heb enkele tientallen km's op de linkerbaan achter die Panamera gehangen. Hij was duidelijk aan het uitdagen. Paar keer volgas van 100-1xx geaccelereerd. En handschoentjes als deze ben ik geneigd op te pakken.... Conclusie: Porsche is bij zulke sprintjes >100 kmh iets sneller. Dankzij Fastned had ik genoeg peut aan boord voor dat soort spielerei :)

Ben het overigens roerend met PeterSZ eens dat het een ugly ding is. Waarom dat nou steeds met een MS vergeleken wordt....
 
Die berichtjes over die Tesla branden wordt ik ook gek van. Ik laat dan meestal even zien wat er in een weekje in Nederland gebeurd, qua brandende auto's.. Hier een screenshot met de oogst van d afgelopen week. Dit is op basis van een analyse van Tweets over die periode.
za4a6a3u.jpg