Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Ik stond pas naast zo'n fiat bij de oprit van de A5, een hoop herrie en gerammel naast me maar ik heb hem niet meer gezien :smile:.

Sinds afgelopen vrijdag zie ik 'm ook niet meer.
Staat in het hok naast de Alfa's.
SNP staat nu te laden - corrigeer - is net klaar met laden.

- - - Updated - - -

Hey, @PeterSZ.. Noemde jij mijn Tessie (S85 met standard suspension) nou zojuist een zwabberbak? Pas op hoor! Ik ben vanavond in Deventer... :biggrin::tongue:

Ik dacht al, slaat er nog iemand op aan, of niet :biggrin:
Laat ff weten volgende keer in Deventer; kennismaking altijd leuk.
 
Wow. Wat een glans. Dank je, Serge!
pepuhu5y.jpg

reda8y5y.jpg
umajenur.jpg
 
Is die p85 nu echt zo verschillend zonder het plus package? Ik vrees een beetje voor de verhalen eerlijk gezegd. Ik krijg m'n P85 (zonder plus) met air suspension in december geleverd. De Audi gaat binnenkort de deur uit dus hoop dat het enigzins meevalt met het "zwabberen"...

Denk dat het wel meevalt hoor. Heb plus package genomen omdat mijn referentiekader nogal, tja hoe zal ik het zeggen, extreem is. Zou wel n's willen vergelijken met een 'gewone' P over een poosje.
 
Morgen is de grote dag en ga ik mijn auto halen. Nu voerde ik voor de gein mijn kenteken in op de kentekencheck site van VWE en daar staat dat mijn auto rood is :crying:. Ik heb een zwarte besteld. Zou dat een foutje in de registratie zijn of wacht mij morgen een verrassing?

Krijgen jullie als je je kenteken op zo'n site invoert de juiste kleur terug?
 
Morgen is de grote dag en ga ik mijn auto halen. Nu voerde ik voor de gein mijn kenteken in op de kentekencheck site van VWE en daar staat dat mijn auto rood is :crying:. Ik heb een zwarte besteld. Zou dat een foutje in de registratie zijn of wacht mij morgen een verrassing?

Krijgen jullie als je je kenteken op zo'n site invoert de juiste kleur terug?

Misschien toch verwisseld, onze auto's? Ik heb een rode besteld en toen het mailtje van Tesla kwam dat de auto in aantocht was, zat er een plaatje bij van een zwarte! Afllevering half december...
 
Vandaag op A1 rijdt Panamera voor me over een voorwerp dat daardoor de lucht in vliegt en op mijn frunkkap landt. Krassen en deukjes :-(

Dat is echt balen Arthur, je kan een claim indienen bij RWS, maar dat duurt wel maanden.
Ik merk dat ik echt afstand houd, wil geen steenslag voordat ie gepoetst en behandeld is, maar dat helpt niet tegen losliggende rommel. Heb zaterdag nog met mijn oude auto twee balken van de autoweg gehaald. Gelukkig zwaailampen op mijn oude auto, dus valt lekker op.
 
Na een dagje mijn nieuwe S de eerste ervaringen:

- stoelen. Weinig verstelmogelijkheden, weinig houvast/steun en te klein. Vergeleken met de stoelen uit mijn oude BMW vallen ze in het niet. Ook de hoofdsteunen niet verstelbaar, veel te laag en naar achteren geplaatst. Ik hoop niet dat er een keer iemand achterop rijdt. Erg jammer.
- hoofdsteunen achterbank. Waaaardeloos. Ze hadden ze nog beter achterwege kunnen laten. Zijn door de lage plaatsing gewoon gevaarlijk.
- Hoedeplank = knutselplankje.
- jammer dat de frunk niet elektrisch sluit.
- op het handschoenenkastje na, geen opbergvakjes.
- Slechte lak
- wat probleempjes eerder genoemd bij anderen zoals slechte dab en internet radio ontvangst. Slechte aansluiting strip.

+ Wat een power. Elektrisch rijden is de toekomst.
+ fantastisch scherm

Knappe prestatie die ze vanuit het bijna niets hebben neergezet. Jammer alleen dat ze de negatieve punten niet beter hebben aangepakt. Toch relatief eenvoudig lijkt me.

Zou mooi zijn als de sterke punten van BMW gecombineerd zouden worden met die van Tesla. Dat zou een superauto worden.
 
Denk dat het wel meevalt hoor. Heb plus package genomen omdat mijn referentiekader nogal, tja hoe zal ik het zeggen, extreem is. Zou wel n's willen vergelijken met een 'gewone' P over een poosje.

En ik wil weleens een P+ proberen ;-)

ik ik vind het qua zwabberen overigens enorm meevallen met mijn ordinaire poor man's P. Maar ik heb wellicht een minder extreem referentiekader :)
 
Je kunt inloggen in de backoffice van de ev-box, en dat licht helemaal instellen. Ik heb dat standaard op 'Uit' staan, alleen als er geladen wordt brand er een blauwe led.

Is gelukt, heb wel eerst een paar keer met EV-BOX gebeld, verkeerde securitycode, vervolgens had ik volgens EV meerdere laadpalen maar heb toch echt maar 1 laadpaal, maar uiteindelijk is de led ring uitgezet.
Morgen mijn S ophalen en dan uitproberen of mijn EV het echt doet.