Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
laadpunt shopping center st. niklaas.jpg


Jammerlijk feit aan het laadpunt - shoppingcentre St. Niklaas (BE): Schuko laadpunt!!!

Een e-smart stond vrolijk te laden.. (en iets tevoren stond er ook nog een e-peugeot naast de e-smart te laden)
Ik dacht S en smart leuk en broederlijk naast mekaar een uurtje of 2 bijladen... maar owee.
:mad:
Ik moest met m'n staart tussen de benen afdruipen... M'n Tesla kabel wilde ook hier weer niet.. (steeds dezelfde rode foutmelding - op kabelgezwel grrrrrr)...
Een jammerlijke afknapper....
:scared:
 
Vanaf ergens in Februari dit jaar zijn er berichten op het forum dat mistlampen niet meer in het tech package zitten. Als je na die tijd hebt besteld zou je er dus geen recht op hebben lijkt me. Zoveel schijnen ze trouwens niet bij te dragen aan beter zicht.
Maar je kunt proberen ze alsnog te krijgen, er zijn voorbeelden waarin het is gelukt.
Ik zie je vrijdag!

Groet,
Maurice

Thx, ik geloof dat ik ergens eind februari heb besteld en heb er toen gewoon niet op gelet.. ik bedoel.. hallooo dat scherm !!
Als de mistlampen er niet inzitten is geen grote ramp. Heb altijd het idee dat ik minder kan zien als ik mistlampen aan heb, dan als ik ze uit heb. (Of is het de bedoeling dat je meer mist ziet ??? :confused:)

Thx for de info.
Ik zie je vrijdag ! :wink:

- - - Updated - - -

Vraagje.
Ik heb mijn p85 via EV centrum besteld.
Ik heb nog steeds geen koppeling (12 dagen na levering) met de app.
Hoe lang duurt het meestal om dit te bewerkstelligen?
(Er zijn al een paar mailtjes naar Tilburg gegaan)

Ik geloof mensen die via Athlon hebben besteld hebben hier ook last van. Ik geloof dat dit relatief snel was opgelost; zou zeker geen 12 dagen mogen duren...
Waarschijnlijk kan iemand die dit heeft meegemaakt betere informatie over geven.
 
Vraagje.
Ik heb mijn p85 via EV centrum besteld.
Ik heb nog steeds geen koppeling (12 dagen na levering) met de app.
Hoe lang duurt het meestal om dit te bewerkstelligen?
(Er zijn al een paar mailtjes naar Tilburg gegaan)

Mijn auto kwam ook via het EV Centrum - afgeleverd op 23 sep. Kreeg toen (en daarvoor) nog terug dat de backoffice software eerst aangepast moest worden. Als ik het me goed herinner heeft het een week of 6 geduurd. Maar dat zou nu sneller moeten. Je kan het beste Tesla Service even bellen. Tilburg levert af - service is verantwoordelijk voor de after sales customer satisfaction. Overigens heb ik nooit terugkoppeling gekregen dat de app/auto op mijn naam was gezet - kwam er zelf achter door het te proberen. Communicatie loopt nog niet optimaal maar service zit er inmiddels wel Amerikaans goed in is mijn ervaring.
 
Mijn auto kwam ook via het EV Centrum - afgeleverd op 23 sep. Kreeg toen (en daarvoor) nog terug dat de backoffice software eerst aangepast moest worden. Als ik het me goed herinner heeft het een week of 6 geduurd. Maar dat zou nu sneller moeten. Je kan het beste Tesla Service even bellen. Tilburg levert af - service is verantwoordelijk voor de after sales customer satisfaction. Overigens heb ik nooit terugkoppeling gekregen dat de app/auto op mijn naam was gezet - kwam er zelf achter door het te proberen. Communicatie loopt nog niet optimaal maar service zit er inmiddels wel Amerikaans goed in is mijn ervaring.

Dank je.
Ik ga bellen.
 
Ik zou "Tezla" eerder gebruiken voor "een Tesla in Zaventem" :wink:
Kijk naar mijn forumnaam.... Z is kort voor Seth ;-)

- - - Updated - - -

Grappig, gaan we elkaar zien in Tilburg. Mijn aflevering is ook om 2 uur.
Als ik niet alleen maar naar mijn auto kijk, dan is er een kans dat ik jou ook zie ;-)

- - - Updated - - -

View attachment 36592

Jammerlijk feit aan het laadpunt - shoppingcentre St. Niklaas (BE): Schuko laadpunt!!!

Een e-smart stond vrolijk te laden.. (en iets tevoren stond er ook nog een e-peugeot naast de e-smart te laden)
Ik dacht S en smart leuk en broederlijk naast mekaar een uurtje of 2 bijladen... maar owee.
:mad:
Ik moest met m'n staart tussen de benen afdruipen... M'n Tesla kabel wilde ook hier weer niet.. (steeds dezelfde rode foutmelding - op kabelgezwel grrrrrr)...
Een jammerlijke afknapper....
:scared:
Is dat Waasland? Ik moet daar over 2 weken zijn, zakelijk. Utrecht-Sint-Niklaas moet kunnen zonder laden, maar zou handig zijn een beetje bij te plussen.
 
Kijk naar mijn forumnaam.... Z is kort voor Seth ;-)

- - - Updated - - -


Als ik niet alleen maar naar mijn auto kijk, dan is er een kans dat ik jou ook zie ;-)

- - - Updated - - -


Is dat Waasland? Ik moet daar over 2 weken zijn, zakelijk. Utrecht-Sint-Niklaas moet kunnen zonder laden, maar zou handig zijn een beetje bij te plussen.

in noodgeval! ik woon op 8 km van Sint Niklaas centrum.
ben zelf overdag niet thuis, maar dat is op te lossen. mijn tel nummer staat op de map "members 4 members" (aan keba tegen 11kwh)
Tip, je kan eventueel een afspraak maken en tijdens het laden uw haar laten knippen of een schoonheidsbehandeling ondergaan bij mij echtgenote of dochter!:biggrin:

eigenlijk is dit nog geen slecht idee!
alle mogelijke behandelingen te vinden op haar site: Welkom
 
de code en documentatie is terug te vinden op

hjespers/teslams · GitHub


in een (engelstalige) thread 'REST API' vind je de 'nerds' die aan dit verhaal 'werken' en dus ook een hele hoop 'IT techno talk'

Dank je, ik heb het aan de gang. Het is allemaal nog heel erg experimenteel. Maar vooral die triplogger is leuk, die zal ik later deze week eens aanzetten. Lijkt me een mooie aanzet voor een kilometerregistratie app :)

Verder heb ik even snel de genoemde thread over de API doorgelezen, het is allemaal nog erg een 'work-in-progress'. Zo zorgt de triplogger er nu nog voor dat je auto niet meer in slaapstand komt, bijvoorbeeld....

Enfin, ik ga het volgen en ermee experimenteren; het is de basis voor een hoop leuke mogelijkheden.
 
in noodgeval! ik woon op 8 km van Sint Niklaas centrum.
ben zelf overdag niet thuis, maar dat is op te lossen. mijn tel nummer staat op de map "members 4 members" (aan keba tegen 11kwh)
Tip, je kan eventueel een afspraak maken en tijdens het laden uw haar laten knippen of een schoonheidsbehandeling ondergaan bij mij echtgenote of dochter!:biggrin:

eigenlijk is dit nog geen slecht idee!
alle mogelijke behandelingen te vinden op haar site: Welkom
Dank Frank, voor het aanbod. Ik ben met 3 collega's ;-) Mocht het nodig zijn, ik laat het weten. Ik heb wel een BlueCorner pasje en kom langs de Total in Antwerpen met de fast charger. Heel Misschien is de Supercharger in Oosterhout dan al operationeel, dan kan ik terug even wat bijtoveren

- - - Updated - - -

Kenteken vandaag afgegeven:

kenteken.php?text=6-SRV-41.png


Ben ik blij dat die van mij het nog niet is ;-)
Toch Maurice denk ik ;-)
 
Zo zorgt de triplogger er nu nog voor dat je auto niet meer in slaapstand komt, bijvoorbeeld....

ik weet even niet over welke applicatie je het hebt, maar de 'streaming.js' package heeft een --zzz switch die de auto laat slapen.
Enfin, dat is gebaseerd op de huidige stand van interpretatie en omdat TESLA dit niet documenteert, kan dit dus morgen wijzigen en dus wel/niet meer werken.

Maar er zijn genoeg jongens/meisjes die dit in de gaten houden en de updates aan de packages zijn zeer frequent, dus we hebben nog wel even...totdat TESLA beslist om dit naar buiten te brengen.
 
Last edited: