Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Handleiding ligt ingebonden om mijn nachtkastje :cool:
Mijn vrouw heeft in Breda vergadering gehad en toen kon ik de app niet gebruiken, kan het ook te maken hebben met de plaats van de auto??

Ze is inmiddels aan het laden met 502 km/h en heeft me net gebeld dat het gelukt is.
Er staan 2 Tesla's meer. Iemand haar zien klungelen :biggrin:?
Tja, je vrouw heeft een 'vergadering' in Breda? Daar woon/werk ik, en ik weet wel hoe die instelling uit moet. Ik heb hem inmiddels weer aangezet ;)
 
Handleiding ligt ingebonden om mijn nachtkastje :cool:
Mijn vrouw heeft in Breda vergadering gehad en toen kon ik de app niet gebruiken, kan het ook te maken hebben met de plaats van de auto??

Ze is inmiddels aan het laden met 502 km/h en heeft me net gebeld dat het gelukt is.
Er staan 2 Tesla's meer. Iemand haar zien klungelen :biggrin:?


de handleiding is ook beschikbaar via de central console.

m.i. wou je vrouw niet gevolgd worden. vanwege de zware rechtervoet ? ik noem zomaar iets...:wink:
 
vandaag wou ik vertrekken uit mijn garage.
In achteruit, rem lossen...geen beweging!
naar voor dan maar: rem lossen... ook geen beweging.

misschien staat de creep af?.... niet dus!
terug achteruit: wat "gas" geven... KRAK! en hij vertrok.
het leek of de parkeerrem niet los wou komen.

iemand dit ook al gehad. vastgevroren kon niet bij deze temperaturen
Had je de auto de dag voor het gebruik misschien gewassen? Heb diyt ook al eens meegemaakt na het wassen van de auto op ons erf.
 
Vandaag is mijn Tesla op gepikt door een medewerker van het Service Centrum Amsterdam. Heb hem dinsdag j.l. in ontvangst mogen nemen. Woensdag reed er een oud dametje (79jr) met haar automaatje achteruit tegen aan om over de bumper te schuiven en een deuk in de achterklep te maken..

Doet wel een beetje pijn om hem nu al weer te moeten inleveren maar kan niet anders zeggen..Het waren 6 heerlijke dagen :biggrin:.
 
ScreenShot095.jpg


:wink:
 
nee dat is visible Tesla versie 24. Weet iemand doe je de trip data kan weergeven? mij is het alleen gelukt indien de java applicatie draait terwijl de auto rijd. Data terugkijken indien de applicatie niet draait niet mogelijk.

Je moet VisibleTesla starten en stoppen. Daarna zie je je trips in lijstje staan. Voor de volgende versie is al aangekondigd dat deze enigszins vreemde manier van werken wordt opgelost......

Check ook even in de setting van VT dat je je locatie data opslaat, bij mij stond dat default op uit.
 
Nou, eerste dag zit erop. Niet met woorden te beschrijven. Van ziedend optrekken om M3's te pesten tot serene rust met andrea bocelli. wat een heerlijke auto! vervolgens per ongeluk vrijwel leeggereden richting veenendaal, en even de supercharger in zevenaar getest. na 20 minuutjes a 520 km per uur weer vrolijk naar huis getrapt.

enige maar bij de aflevering waren de vele kleine krasjes in de lak, en een lichte onbalans in het linker voorwiel bij hoge snelheden (lijkt uitlijning oid). verder top! wat gaat dit een feest worden...
 
De Tesla behoort tot de selectie van overgebleven kandidaten voor Car of the Year 2014.
http://www.autoblog.nl/nieuws/de-7-resterende-kandidaten-voor-car-of-the-year-2014-63728#post-63728
Wat?? De Toyota Corolla niet?? :)

eigenlijk staan aan er maar twee serieuze kandidaten tussen. De i3 en de Tesla. Wat mensen er ook van mogen vinden, ik heb er in gereden, dat ding rijdt echt goed en zou zomaar een serieuze bedreiging voor de Gen III kunnen worden, mits de range nog met 100 km toeneemt. Dit is een aardig verslag van zijn rij eigenschappen: Review From the Track: BMW i3 Gets Driven to the Limit by Pro Driver I Ride Shotgun (w/video)
Hij zou deze of volgende week geleverd gaan worden aan mijn vrouw... Dan ga ik hem even goed vergelijken.

De S wint het wat mij betreft, vooral omdat echt rigoureus andere, vernieuwende, keuzes gemaakt zijn. En de range natuurlijk.
 
En looks? i3 is voor mij typisch geval van 'ik ben groen, dus ik mag niet mooi zijn'.
Ik vind het een hele mooie auto. Gedurfd, designkeuzes gebaseerd op nieuwe functionaliteit. Who needs a Frunk? Wat dat betreft is de Tesla nog een beetje een horseless carriage (de eerste auto's waren paardenkarren zonder paard). BMW durft daarin wel een opvallende keuze te maken. En als we het over looks hebben.... 95% van het NL wagenpark is spuuglelijk of lijkt op elkaars lelijkheid. Hey, kijk een Kia, oh nee, een Hyunday, of is het nou een Outlander? Oh nee, het is een Freelander. Trouwens, alle SUV's zijn gepimpte tractoren met het weggedrag van een olifant op dunne poten. (Einde van mijn rant :)