Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Nieuw op het forum, maar al een tijdje aan het meelezen. Oktober 2012 de aanbetaling gedaan, in mei gefinaliseerd en op 22 november mijn Model S in ontvangst genomen. Wat een wonder, meer dan een revolutie! Afgelopen weekend heeft de auto een opti-coat pro behandeling gehad bij Detail Today Auto Detailing. Ziet er gaaf uit.

01.jpg
02.jpg
03.jpg
04.jpg
05.jpg
06.jpg
07.jpg
 
Nieuw op het forum, maar al een tijdje aan het meelezen. Oktober 2012 de aanbetaling gedaan, in mei gefinaliseerd en op 22 november mijn Model S in ontvangst genomen. Wat een wonder, meer dan een revolutie! Afgelopen weekend heeft de auto een opti-coat pro behandeling gehad bij Detail Today Auto Detailing. Ziet er gaaf uit.

Wow wat een ontzettend mooie wagen zeg. En dat interieur ook zo geweldig. Zelden zo'n mooie glans op een auto gezien. Helemaal top. Ik krijg gewoon spijt dat ik zwart heb gekozen en geen grijs. Diepe spijt.
 
Wow wat een ontzettend mooie wagen zeg. En dat interieur ook zo geweldig. Zelden zo'n mooie glans op een auto gezien. Helemaal top. Ik krijg gewoon spijt dat ik zwart heb gekozen en geen grijs. Diepe spijt.

Die zwarte is ook ontzettend mooi. Denk niet dat je spijt gaat krijgen.
Ik heb de zwarte gezien met Opti-Coat erop. Vers bij de detailer. Ontzettend mooi.

Natuurlijk.. rood blijft het mooist van alles, maar zwart komt dicht in de buurt :cool:
 
in de praktijk blijkt donderblauw toch echt het mooiste te zijn :)

Zwart, gewoon diep zwart. Zelfs die grijze is niet zo mooi als diep zwart :cool:. Maar we wachten met smacht op de foto's van die blauwe. ik heb gisteren de hele dag, avond en nacht door de straat lopen ijsberen tot die blauwe te zien zou zijn, maar ik heb hem nog iet gesignaleerd :rolleyes:

Die grijze hierboven is trouwens van mijn zeeeer zeeeer zeeeer gewaardeerde collega :redface: Hij wilde dat ik een opmerking maakte hoe mooi zijn auto was. Bleek in de dagelijkse praktijk niet vaak voor te komen dat iemand dat deed dus ik heb hem die dienst maar bewezen :wink:
 
Die zwarte is ook ontzettend mooi. Denk niet dat je spijt gaat krijgen.
Ik heb de zwarte gezien met Opti-Coat erop. Vers bij de detailer. Ontzettend mooi.

Natuurlijk.. rood blijft het mooist van alles, maar zwart komt dicht in de buurt :cool:

Oh ja? Van wie was die dan? ;)
En na een week nog steeds vol van Super Rotte Bak (iemand een beter idee?) ik vond de blauwe ook subliem.... Daar had Bart ook zij best op gedaan. Zondag eerste keer 2bucket gewassen. Dat was behoorlijk zen....
 
Oh ja? Van wie was die dan? ;)
En na een week nog steeds vol van Super Rotte Bak (iemand een beter idee?) ik vond de blauwe ook subliem.... Daar had Bart ook zij best op gedaan. Zondag eerste keer 2bucket gewassen. Dat was behoorlijk zen....

HA ! :wink:
Ik heb zondag ook even de auto gewassen.
Begon met de foam lance een dikke laag foam erop spuiten. (Dacht even snel klaar te zijn). Nadat ik met hoge druk de rootzooi eraf zat, zag ik nog donker gekleurde vlekken op de lak zitten.
GRRR. Not on my car !

Dus de 2 emmers gevuld en, shampoo erin en eerst de bovenste helft netjes gedaan, daarna onderste helft.
Afspuiten, afdrogen en daarna nog eens met wax erover..

LOL wagen blinkt weer aan alle kanten ..

Tussentijds zijn de buren langs geweest en 2 andere wild vreemden aangesproken :cool:

MAAR gisteren, op de snelweg... PATS een steentje tegen de onderkant van de ruit........ zit nu een klein puntje in de ruit beneden op het zwarte gedeelte wat je niet ziet..
maar toch. Een puntje in mijn ruit !! :cursing: