Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
http://www.oplaadpaal.nl/
En dan zoeken rond de route :)
Bijvoorbeeld deze?
View attachment 38176
En dan om helemaal zeker te weten evt. via forum het punt checken....

En hoe zou de SC: MAXI Autohof Mogendorf in het plaatje passen? Deze zou ook een dezer dagen opengaan?

De SC ligt ongeveer een uur voorbij Phantasialand, dus dat is ook een beetje te veel van het goede. Ik denk dat we op de terugweg ergens wat gaan eten en dan daar een beetje bijladen. Een anderhalf tot twee uur zal wel voldoende zijn om goed thuis te komen. Toch wel een beetje spannend dit soort ritjes.....
 
Zoals belooft enkele dagen terug hierbij wat foto's van het resultaat van een Opti-coat behandeling. (eerste foto linksboven is van voor de behandeling)
DSC_0709-BorderMaker.jpg
DSC_0763-BorderMaker.jpg
DSC_0764-BorderMaker.jpg
DSC_0767-BorderMaker.jpg
 
Had maar ff aangegeven. Heb hier in Nuenen een 11kw laadpunt wat nog niet benut wordt... Je had m hier best even mogen parkeren...[/QUOTE]

Bedankt voor het aanbod, mocht het nog eens nodig zijn dan hoor je het..
Plaats zal vanaf vandaag alleen veel bezet zijn vrees ik :biggrin:
 
Misschien heeft zij wel de handleiding gelezen :tongue:?


De Tesla App is er bij mij ook net uitgegaan

Handleiding ligt ingebonden om mijn nachtkastje :cool:
Mijn vrouw heeft in Breda vergadering gehad en toen kon ik de app niet gebruiken, kan het ook te maken hebben met de plaats van de auto??

Ze is inmiddels aan het laden met 502 km/h en heeft me net gebeld dat het gelukt is.
Er staan 2 Tesla's meer. Iemand haar zien klungelen :biggrin:?
 
Handleiding ligt ingebonden om mijn nachtkastje :cool:
Mijn vrouw heeft in Breda vergadering gehad en toen kon ik de app niet gebruiken, kan het ook te maken hebben met de plaats van de auto??

Ze is inmiddels aan het laden met 502 km/h en heeft me net gebeld dat het gelukt is.
Er staan 2 Tesla's meer. Iemand haar zien klungelen :biggrin:?

In de blunderput (Museumpark garage Rotterdam) kan ik mijn S ook niet bereiken via de App, daar hebben ze dus toch wel goed beton gebruikt :biggrin: