Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Van mij mag je alles! Maar ik vertrouw Italianen geen techniek toe. Design, ok. De Multipla was best geslaagd, toch? ;)
Als je de eerste Multipla bedoelt, die gaat nog wel toch? :wink:
fiat-600d-multipla-06.jpg
 
Welke sukkelaar heeft er nou die ene Saab gekocht?

ik dacht hetzelfde. dit maal : ik niet. maar hij/zij heeft wel een unicum gekocht.
ofwel de laatste van het vorige tijdperk (logo met de Rode Griffioen) , ofwel de eerste van het nieuwe (logo zònder Rode Griffioen; alhoewel de nieuwe voorlopig enkel voor Zweden en China zouden zijn.)

http://www.saabcars.com/
 
Last edited:
Toen ik vanmiddag naar m'n auto liep, zag/bedacht/realiseerde ik me weer:

"Potverdriedubbetljes wat is dit een mooie auto!"
Ik heb eigenlijk weinig met auto's, lig er nooit zo lang wakker van; (en misschien daarom) ik vind maar weinig auto's mooi. Deze is een van die weinige.

#justsaying
 
ik dacht hetzelfde. dit maal : ik niet. maar hij/zij heeft wel een unicum gekocht.
ofwel de laatste van het vorige tijdperk (logo met de Rode Griffioen) , ofwel de eerste van het nieuwe (logo zònder Rode Griffioen; alhoewel de nieuwe voorlopig enkel voor Zweden en China zouden zijn.)

http://www.saabcars.com/
Mooie velgen die Saab!
Saab had ze inderdaad al veel eerder dan Tesla, alleen niet in 21" dacht ik.
 
Last edited:
ik dacht hetzelfde. dit maal : ik niet. maar hij/zij heeft wel een unicum gekocht.
ofwel de laatste van het vorige tijdperk (logo met de Rode Griffioen) , ofwel de eerste van het nieuwe (logo zònder Rode Griffioen; alhoewel de nieuwe voorlopig enkel voor Zweden en China zouden zijn.)

http://www.saabcars.com/

Die laatste 95 had wel iets. Ik ben meer van de classics. Hoewel ik hier nog een 9-3 cabrio heb staan voor in de zomer. Zodra er mooie EV cabrio's komen ben ik verkocht! Die X mogen ze overslaan. Of je maakt een terreinwagen of niet....
 
Even weer on-topic ;-)
Wellicht ergens al benoemd:
1. Bij range charge moet je oppassen dat je de eerste 15km niet afremt op de motor!! Ik snapte gisteren even niet waarom het niet werkte, toen ik idd me besefte, volle batterij hoef/kan je niet opladen...... wel een slimme auto maar plotseling moet je wel rem pedaal gebruiken
2. Als je de auto voorverwarmd krijg je geen melding dat je batterij pakket verwarmd moet worden. Ik was het voorverwarmen vergeten en dan krijg je deze melding keurig in je scherm dat je minder vermogen hebt totdat batterij warm is
 
Sorry gewoon via de App Climate control aanzetten. Dan krijg ik nooit de melding dat batterij wordt verwarmd. Als ik dus niet climate control aanzet dan krijg ik de melding wel


ik laat standaard tot 80%.

via de VisibleTesla-scheduler schakel ik een 2-tal uren voor ik vertrek om naar MaxRange; en dan verder laden. (ik laad nog aan 18km/u)
20 minuten voor vertrek start de ClimateControl.

via VisibleTesla start ik dus altijd met een warme batterij en een warme auto. :smile:
 
ik laat standaard tot 80%.

via de VisibleTesla-scheduler schakel ik een 2-tal uren voor ik vertrek om naar MaxRange; en dan verder laden. (ik laad nog aan 18km/u)
20 minuten voor vertrek start de ClimateControl.

via VisibleTesla start ik dus altijd met een warme batterij en een warme auto. :smile:
Slimme optie! Ik moet VisibleTesla nog ergens neerzetten. Heb alleen maar tablets en notebooks thuis. Dus moet even andere optie verzinnen en op mijn NAS ben ik met Linux niet handig genoeg om hem te draaien ;-)