Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
image.jpg

Wat krijgen we nou?
ik rij 120 op de snelweg, verschijnt dit op mijn scherm !
 
Hm, Zo wil Tesla wel ERG graag dat je naar de laatste versie gaat...

Al eens eerder een gevalletje gelezen van iemand die de auto net had opgehaald, aan iedereen wilde laten zien, maar met lege handen stond omdat de software update vanzelf was gestart (en een aantal uren nodig had), Weet niet meer wie het was.

Heb bij mijn eigen delivery hier nog naar gevraagd, en toen werd gesuggereerd dat de update mogelijk per ongeluk was gescheduled voor dat tijdstip (door gebruiker).

Maar een update tijdens het rijden mag natuurlijk sowieso niet gebeuren...
 
Zal tijdens het rijden niet gebeuren, maar o wee als je dan naar Park gaat ;)

Kreeg mijn update pop-up gisteravond laat pas (was nog op 5.8.6) toen ik naar huis vertrok vanaf een afspraak, gescheduled voor vannacht en vanochtend stond keurig 5.8.7 er op. Prima update mechanisme wat mij betreft!

Zo te zien was de countdown voor het starten van de update al bezig, ben niet zo zeker dat hij niet daadwerkelijk gestart zou zijn tijdens het rijden (neem hier even aan dat Hans 'm met de hand gecanceled heeft ;-).
 
Zo te zien was de countdown voor het starten van de update al bezig, ben niet zo zeker dat hij niet daadwerkelijk gestart zou zijn tijdens het rijden (neem hier even aan dat Hans 'm met de hand gecanceled heeft ;-).

Mijn MS is vorige week 3 dagen bij Telsa geweest. Ze hebben toen een software update gedaan.
Zelf heb ik (voor zover ik weet) niets gescheduled.
Bijzonder dat er nu alweer een nieuwe update op deze bijzondere manier wordt gepresenteerd.
Voor de zekerheid heb ik dit gecanceled.
 
Die van mij staat na de update ook gewoon 3x16A te lurken terwijl dat eerst max 13A was.... lijkt dus inderdaad verschil te maken, weet iemand of daarnaast nog meer details veranderd zijn in 5.8.7? De aparte thread hiervoor geeft weinig info.

- - - Updated - - -
Bij mij staat de S nog gewoon op 13A te laden, helaas. Was het maar 16 :mad:

Bij mij lijkt het er ook op dat na update 5.8.7. inderdaad de ramen van de achterdeuren wat minder "plakken" bij het openen, dus wellicht dat inderdaad enkele miliseconden extra zitten tussen raam open en deur openen. Ik had daar zeker last van bij de achterdeuren....