Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Chips.

In de snelligheid overheen gelezen. Stom.

Maar wat een lovenswaardig initiatief! Over the top bijna. Ik vraag me wel af of een kevlar (of een andere koolstofvezel) plaat niet handiger zou zijn geweest. Bij mijn weten zijn dat grote matten die makkelijk in een vorm geperst kunnen worden, licht(er) zijn en eveneens zo goed als ondoordringbaar.

Ik dacht ook aan kevlar, titanium lijkt me een stuk duurder.
Maar ze zullen wel wat alternatieven beoordeeld hebben.
 
Kevlar vervomd makkelijker dan titanium. Tevens is titanium ook duurder, dus ik denk wel dat ze alles goed hebben overwogen.
Hoe dan ook, denk dat ik bij mijn eerste service beurt maar meteen die aanpassing vraag.
Die 0.1 is niks, Pffff de banden set die ik nu eronder heb liggen heeft 100 keer meer effect
 
Even in dit forum de complimenten aan de mensen in Tilburg. Vanwege de brom is begin maart de drive-unit vervangen, maar de nieuwe motor was nog minder. Mij is aangeboden om de auto thuis te komen ophalen en daarna weer terug te brengen. Aangezien ik zelf redelijk in de beurt van Tilburg was, heb ik afgelopen donderdag de auto daar zelf afgeleverd. Kreeg een P85+ met volle accu mee. Op vrijdag ik in de loop van de dag gebeld dat de die 's avonds klaar zou zijn. Op vrijdagavond om 8.30u stonden ze netjes aan de deur om de auto af te leveren en de leenauto weer in te nemen. Drive-unit vervangen voor een nieuw en stil exemplaar en tevens een rammel in het pano dak verholpen. Nog nooit dergelijke betrokkenheid meegemaakt, dat werknemers bereid zijn om vrijdagavond nog een auto bij een klant af te leveren. Zoals is te zien, woon ik niet om de hoek. Mijn complimenten aan de hardwerkende mensen in het SC in Tilburg..
 
Dank tesla rijders die vandaag bijna 600 kids met ouders hebben rondgereden in Helmond! Heel Gaaf!!
ezagabe7.jpg
 
Ik voeg daar nog bij dat zijn gezicht niet mooi genoeg is.
Hij heeft wel een bekoorlijke zijlijn en aanvaardbaar achterwerk, het is hier al eens gezegd, maar het front is 'vlak' en imagoloos.
Hoogstens een mooie Mazda... en wie bladert nu 100K neer voor een Mazda?
Ik weet niet voor hoeveel procent de looks van een auto en de emotie die ermee samenhangt bepalend zijn voor de aankoop van een wagen maar ik vrees dat het ongesubsidieerde Tesla S-pakket (100K - gebrek aan imago - basic afwerking - range, zeker bij hoge snelheden - lange oplaadtijd - uitmuntende en stille acceleratie - laag verbruik ) geen bestseller zal worden maar eerder gedoemd is tot een nicheproduct.

Ik had er zo graag eentje gekocht maar de vonk wil maar niet overspringen.
En ik ben zeker de enige niet bij wie dat niet wil lukken.

Daarstraks voor de eerste maal de S irl tegengekomen.
Ik moet op mijn mening terugkomen.
Van ver trok hij mijn aandacht... opvallende maar onbekende dagrijlichten, extreem breed en plat, zo moet een auto eruit zien... héé een Tesla!
Wow... hij staat terug op de lijst.
Het wordt dus in alle geval iets met een S.
S 85+, S-Coupé of CLS500.
 
Dank tesla rijders die vandaag bijna 600 kids met ouders hebben rondgereden in Helmond! Heel Gaaf!!
ezagabe7.jpg

Het was erg leuk om te doen Maarten. Al die verbazing/ongeloof bij het accelereren kon de kids niet snel genoeg gaan (vele ouders ook trouwens). Verpest voor het leven zou ik zeggen. Leuke setting en een prima interactief hoorcollege leuk voor jong en oud.
Wij hebben ook genoten van deze mooie dag.
 
Weet iemand toevallig de binnenmaten als de achterbank naar beneden is? Ik heb aardig zitten zoeken maar kan ze niet vinden.

Zelf eens gemeten dat het ca 190 cm in de lengte is. Ik heb vervolgens een boxspring van 200 cm lengte (boven + ondermatras) vervoerd door de rechterstoel naar voren te zetten, en het bed een beetje scheef in te steken.....
20140118_123257.jpg


Het was wel even passen en meten, maar ik denk dat je een matras van 180cm zonder al te veel problemen mee kan nemen....
 
Zelf eens gemeten dat het ca 190 cm in de lengte is. Ik heb vervolgens een boxspring van 200 cm lengte (boven + ondermatras) vervoerd door de rechterstoel naar voren te zetten, en het bed een beetje scheef in te steken.....
View attachment 46130

Het was wel even passen en meten, maar ik denk dat je een matras van 180cm zonder al te veel problemen mee kan nemen....

Ooooh dan valt dat van mij wel mee, ik moet 2 Blokarts (strandzeilers) vervoeren. Theoretisch zou het allemaal moeten passen dus ik ga het deze week gewoon proberen!