Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
zo zo wiebe mooi klote wat er met je auto is gebeurd! schop onder hun reet is wat ze verdienen! blijf met je poten van andermans vrouwen en auto's af :)

peter hoest met jouw lang geleden dat wij drieën iets op het forum gezet hebben en dan bijna op dezelfde pagina, doet me denken aan de goede oude tijd 2 jaar geleden of zo :) :)

dat wassen/poetsen doen ze door middel van microvezel techniek denk ik, is al lang in de handel en zeer gebruikelijk om kantoren te poetsen, sprayflacon water en goede doekjes! let wel ik zou mijn auto zo nooit wassen want 1 steentje in de doek en je hebt dikke krassen! en de auto mag om die rede dus ook niet (te) vies zijn want dan werkt het niet!
de wasstraat die ik gebruik recycled zijn water dus die verbruikt ook niet zoveel :)

dinsdag hoop ik wat meer te weten over mijn rode dame, ik laat het jullie zsm weten word een leuke dag
 
Even ter info: de apps die via de TESLA API data streamen liggen eruit. Men zoekt verder uit wat er de hand is.

blijkbaar ligt ook de Belgisch site eruit:

http://www.teslamotors.com/en_BE

geeft een error pagina met een 'dead end'... (error 404 - page not found)

teslaerror.png
 
Last edited:
Ik kan al een paar dagen geen contact meer met m'n S krijgen via de officiële app. Hij blijft maar zeggen "Waking car ... May take a few minutes". Maar er gebeurt helemaal niets ...
Ook Google Maps navigatie is extreem traag en laadt regelmatig hele stukken niet meer in (grijze blokjes). Iets met 3G denk ik ...

Ik heb al een paar keer een reset gedaan in de auto, maar helpt niets.

Ik ben morgen toch in Tilburg dus nemen we dit maar even mee ...
 
ik kan er gewoon op, ook op de Belgische site

kijk naar de url:

"http://www.teslamotors.com/nl_BE/"

werkt zonder problemen

"http://www.teslamotors.com/en_BE/" (zie bovenaan in screenshot)
werkt niet (meer) - de vraag is of het ooit gewerkt heeft, maar ik typ zelden zo'n url's zelf...
Maar de site ligt er dus niet (helemaal) uit.

- - - Updated - - -

Hij blijft maar zeggen "Waking car ... May take a few minutes". Maar er gebeurt helemaal niets ...

inderdeed
 
@PeterSZ, Jetje, en iedereen natuurlijk: bak bevalt nog prima, met spoilert. Ben gewend aan dat lelijke ding. Even wat updates:

Drivetrain vervangen dinsdag. Wat blijkt nu, enorme brom vanaf 110km oplopend tot 135km/u. Het lijkt wel of er een opengewerkte Romax uitlaat op een dieselmotor is gemonteerd. Just my luck, zal wel weer opgelost worden.

The Joyride. Tesla verstrekt geen loggegevens, punt. Juridisch standpunt. Dus ook niet aan Politie of aan echtgenoten die je van overspel verdenken. En dat is wel weer geruststellend. Het valet parking bedrijf neemt het zeer hoog op. Ontslag voor betreffende medewerker zei men mij. Dat was gisteren, verder nog niets gehoord. Dus ook nog geen compensatie naar yours truly tot op heden.

Nog een dingetje dat ik met jullie wil delen, de radio. Ik heb de radio, m.n. De ontvangst, waardeloos gevonden. Switchen van DAB zender duurt zomaar 2 minuten, ruisen van zenders. Instappen in de auto en alleen maar ruis horen, dan wat kanalen heen en weer en er gebeurd weer wat. My first Sony van 200 gulden deed het 10 x beter. Ik heb hier eerder melding van gemaakt maar niets is verbeterd.

Totdat ik deze week in een loaner reed die nagenoeg hetzelfde kenteken had als ik. Zelfde lichting MS dus! Fantastisch die radio! DAB switchen in een paar seconden, geen ruis op FM, constante kwaliteit. Het kán dus wel. Als jullie met diezelfde narigheid zitten: niet accepteren. Het is niet normaal, het kan gewoon goed.
 
Zojuist m'n S op een sleepwagen laten zetten nadat hij er subiet mee kapte toen ik bij de zaak wegreed. Vermogen erop, boem, vermogen weg, rode lampjes en een dringend advies om hem op een veilige plaats te parkeren. O.a. melding dat 12 V accu niet deed wat hij moest doen. Nu een Opel Corsa. Die rijdt wel....

- - - Updated - - -

@PeterSZ, Jetje, en iedereen natuurlijk: bak bevalt nog prima, met spoilert. Ben gewend aan dat lelijke ding. Even wat updates:

Drivetrain vervangen dinsdag. Wat blijkt nu, enorme brom vanaf 110km oplopend tot 135km/u. Het lijkt wel of er een opengewerkte Romax uitlaat op een dieselmotor is gemonteerd. Just my luck, zal wel weer opgelost worden.

The Joyride. Tesla verstrekt geen loggegevens, punt. Juridisch standpunt. Dus ook niet aan Politie of aan echtgenoten die je van overspel verdenken. En dat is wel weer geruststellend. Het valet parking bedrijf neemt het zeer hoog op. Ontslag voor betreffende medewerker zei men mij. Dat was gisteren, verder nog niets gehoord. Dus ook nog geen compensatie naar yours truly tot op heden.

Nog een dingetje dat ik met jullie wil delen, de radio. Ik heb de radio, m.n. De ontvangst, waardeloos gevonden. Switchen van DAB zender duurt zomaar 2 minuten, ruisen van zenders. Instappen in de auto en alleen maar ruis horen, dan wat kanalen heen en weer en er gebeurd weer wat. My first Sony van 200 gulden deed het 10 x beter. Ik heb hier eerder melding van gemaakt maar niets is verbeterd.

Totdat ik deze week in een loaner reed die nagenoeg hetzelfde kenteken had als ik. Zelfde lichting MS dus! Fantastisch die radio! DAB switchen in een paar seconden, geen ruis op FM, constante kwaliteit. Het kán dus wel. Als jullie met diezelfde narigheid zitten: niet accepteren. Het is niet normaal, het kan gewoon goed.

Mooi! Eruit knikkeren dat soort onverlaten.

Ik ben inmiddels erg tevreden over m'n radio. Internetradio zo goed als zonder haperingen met goede geluidskwaliteit.
 
The Joyride. Tesla verstrekt geen loggegevens, punt. Juridisch standpunt. Dus ook niet aan Politie of aan echtgenoten die je van overspel verdenken. En dat is wel weer geruststellend. Het valet parking bedrijf neemt het zeer hoog op. Ontslag voor betreffende medewerker zei men mij. Dat was gisteren, verder nog niets gehoord. Dus ook nog geen compensatie naar yours truly tot op heden.

Niet aan de Politie? Vermoed van wel als de gegevens officieel worden gevorderd, dan heeft Tesla niet zoveel keus denk ik, zelfs als de data buiten NL is opgeslagen.