You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
net telefoontje van Tesla Zaventem. Of ik de auto wil binnenbrengen voor een update. Ze hebben de wagen 2uur nodig. Geen verdere uitleg. Ook gingen ze iets nakijken en eventueel vervangen en dan een update doen? Deze vrijdag nog of volgende week.
Ben ik de enige? Krijg ik nu sowieso een vervangwagen voor die 2uur en kan ik op het gemak iets gaan eten? Worden andere dingen (versterkingsplaat onder de wagen, lekkend raampje in de carwash ook nagekeken?) Dit laatste vroeg ik en werd meteen bevestigd dat ze ernaar keken. Maar voor de rest geen uitleg. Was een beetje uit mijn lood geslagen vandaar dat ik niet zo spraakzaam was.
Iemand eenzelfde ervaring
Ligt het aan mij of is de auto niet meer bereikbaar via de Tesla iPhone App, VisualTesla en andere applicaties?
Ah... al gevonden. Ben niet de enige: MyTesla phone app - can't connect
Wanneer heb je je auto geleverd gekregen? Ik weet dat de Signature soms nieuwe bouten krijgt op de voorarmen.
En sowieso houden ze je 12V batterij goed in de gaten omdat hier ook een slechte batch tussen zat.
net telefoontje van Tesla Zaventem. Of ik de auto wil binnenbrengen voor een update. Ze hebben de wagen 2uur nodig. Geen verdere uitleg. Ook gingen ze iets nakijken en eventueel vervangen en dan een update doen? Deze vrijdag nog of volgende week.
Ben ik de enige? Krijg ik nu sowieso een vervangwagen voor die 2uur en kan ik op het gemak iets gaan eten? Worden andere dingen (versterkingsplaat onder de wagen, lekkend raampje in de carwash ook nagekeken?) Dit laatste vroeg ik en werd meteen bevestigd dat ze ernaar keken. Maar voor de rest geen uitleg. Was een beetje uit mijn lood geslagen vandaar dat ik niet zo spraakzaam was.
Iemand eenzelfde ervaring
echt gaaf!Geweldig!
Roflol!
Wat een talent heeft die vent!
Mijn verlengkabel hierboven past perfect op de UMC.
Het beste zoek je een WandContactDoos in de meterkast, als je namelijk een WCD verder van de meterkast neemt zit je verder van de 'bron' en kan er ook een stuk dunnere draad tussen zitten.
Laatst had ik met de 25 meter verlengkabel in een huisje op de veluwe 12km/u laadsnelheid, dat ligt natuurlijk vooral aan het voltage van de aansluiting in de meterkast.
- - - Updated - - -
Iets heel anders, hebben jullie ook van ene Wiebe een mail gekregen waarin hij toegeeft voor de ICE olieboeren te werken?!
Afgelopen vrijdagavond voor het eerst na 21.000 km een serieus laadprobleem gehad. Kleurindicator bleef op wit na de klik. Van alles geprobeerd: nada. Tesla gebeld (wel vreemd dat je een keuzemenu in het Noors (denk ik) krijgt), hij zag een fout in het systeem, gereset, ik nogmaals geprobeerd, helaas. Tesla medewerker wist het zeker: het lag aan mijn thuis laadstation, ondanks dat de kleurenindicaties op dat laadstation ok waren. Ik naar een publieke paal gereden (had nog 35 km), ook daar hetzelfde probleem. Vervolgens een buurtbewoner gebeld of hij met Tesla en kabel even langs wilde komen op vrijdagavond 23.45 inmiddels (ik moest zaterdagochtend om 8.00 weg). Was geen probleem. Wat is het toch fijn als mensen je helpen op zo'n moment! :smile: Bleek het aan mijn kabel te liggen. Ik mocht zolang zijn kabel gebruiken, omdat hij thuis toch een lader met vaste kabel had. Ik was gered!
Maandag even contact gehad met Loek van laadkabelwinkel.nl en die heeft dat keurig opgelost. Ik heb er nog een tweede kabel bijgekocht, want van dergelijke ervaringen leer je. Nu heb ik altijd een escape.
Afgelopen vrijdagavond voor het eerst na 21.000 km een serieus laadprobleem gehad. Kleurindicator bleef op wit na de klik. Van alles geprobeerd: nada. Tesla gebeld (wel vreemd dat je een keuzemenu in het Noors (denk ik) krijgt), hij zag een fout in het systeem, gereset, ik nogmaals geprobeerd, helaas. Tesla medewerker wist het zeker: het lag aan mijn thuis laadstation, ondanks dat de kleurenindicaties op dat laadstation ok waren. Ik naar een publieke paal gereden (had nog 35 km), ook daar hetzelfde probleem. Vervolgens een buurtbewoner gebeld of hij met Tesla en kabel even langs wilde komen op vrijdagavond 23.45 inmiddels (ik moest zaterdagochtend om 8.00 weg). Was geen probleem. Wat is het toch fijn als mensen je helpen op zo'n moment! :smile: Bleek het aan mijn kabel te liggen. Ik mocht zolang zijn kabel gebruiken, omdat hij thuis toch een lader met vaste kabel had. Ik was gered!
Maandag even contact gehad met Loek van laadkabelwinkel.nl en die heeft dat keurig opgelost. Ik heb er nog een tweede kabel bijgekocht, want van dergelijke ervaringen leer je. Nu heb ik altijd een escape.
Klinkt als de ader van de Control Pilot in die kabel, raar. Misschien gewoon kabelbreuk.
Kabelbreuk inderdaad. De dag daarna probeerde ik het nog eens. Na wat wrikken aan het uiteinde van de kabel (aan de kant van de autoaansluiting), sprong de kleurindicatie plots op groen. Een dag later lukte dat al niet meer.
Ik heb hem besteld, met een paar dagen in huis voor ongeveer € 40,00 incl. BTW. Nog niet geprobeerd.
Ik geloof dat is de eerste dostar die kapot gaat, toch?
Zijn echt degelijke kabels