You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hoeveel kost zo een band eigenlijk??? Waar hebben we het eigenlijk hier over..
Kunnen we deze discussie in het jankdraadje voortzetten....Afhankelijk of het 19" of 21" is, tussen de 300 tot 600euro.
Ik geloof das incl. btw
Ik denk niet dat het hier om een bedrag gaat, maar eerder om een principe kwestie. Ze hebben de auto 2 weken in bezit, hebben natuurlijk test-ritten gemaakt en na 2 weken komen ze erachter dat een band dermate beschadigd is dat deze eigenlijk vervangen moet worden.
Als klant redeneer je dan : ohh dat hebben ze daar kapot gemaakt, ik kan me namelijk niet herinneren dat ik ergens overheen ben gereden wat die schade kan maken. Het moet gebeurt zijn tijdens een van hun test-ritten.
Als Tesla redeneer je : Ohh kijk we hebben we defect gevonden wat we nog niet eerder hebben opgemerkt. Weet je wat, we melden het snel zodat de klant een keuze kan maken.
Dat deze situatie pas ontdekt is na 2 weken, kun je makkelijk in het voordeel van de klant redeneren.
Het is een typisch geval van welles-nietes. Nooit een winnaar.
Naar mijn mening, stop met argumenten en ik hoop dat Tesla iets aanbied als 50/50 aangezien geen van beide zich kan voorstellen dat dit veroorzaakt is door hunzelf. Tesla wilt de beste service geven, nou dan kan het voorkomen dat je soms even iets moet investeren. Ongeacht wie gelijk heeft.
Afhankelijk of het 19" of 21" is, tussen de 300 tot 600euro.
Ik geloof das incl. btw
Ik denk niet dat het hier om een bedrag gaat, maar eerder om een principe kwestie. Ze hebben de auto 2 weken in bezit, hebben natuurlijk test-ritten gemaakt en na 2 weken komen ze erachter dat een band dermate beschadigd is dat deze eigenlijk vervangen moet worden.
Als klant redeneer je dan : ohh dat hebben ze daar kapot gemaakt, ik kan me namelijk niet herinneren dat ik ergens overheen ben gereden wat die schade kan maken. Het moet gebeurt zijn tijdens een van hun test-ritten.
Als Tesla redeneer je : Ohh kijk we hebben we defect gevonden wat we nog niet eerder hebben opgemerkt. Weet je wat, we melden het snel zodat de klant een keuze kan maken.
Dat deze situatie pas ontdekt is na 2 weken, kun je makkelijk in het voordeel van de klant redeneren.
Het is een typisch geval van welles-nietes. Nooit een winnaar.
Naar mijn mening, stop met argumenten en ik hoop dat Tesla iets aanbied als 50/50 aangezien geen van beide zich kan voorstellen dat dit veroorzaakt is door hunzelf. Tesla wilt de beste service geven, nou dan kan het voorkomen dat je soms even iets moet investeren. Ongeacht wie gelijk heeft.
Kunnen we deze discussie in het jankdraadje voortzetten....
En hoe ging het met de superchargers onderweg (mn in frankrijk?)
Kan toch niet de bedoeling zijn dat je 4-5 uur per charger staat te wachten in het ergste geval...
Ik zou s'nachts rijden. Deed ik met m'n fossiel ook al. Veel relaxter, minder warm, minder druk en de kids slapen grotendeels.Ik moet 5x laden. Overweeg nu toch maar om over duitsland te rijden en hopen dat de lader in zwitserland noord dan klaar is.
Ik moet 5x laden. Overweeg nu toch maar om over duitsland te rijden en hopen dat de lader in zwitserland noord dan klaar is.
En hoe vind je die dan? Type 2 of type 3?
Ik moet 5x laden. Overweeg nu toch maar om over duitsland te rijden en hopen dat de lader in zwitserland noord dan klaar is.
Wij gaan via duitsland en zwitserland eerst naar chambery en dan willen we eigenlijk nog richting nimes
Ronald,Maandag rij ik dit zelfde traject. Staufen im Breisgau ten zuiden van Freiburg heeft 4x22kW laders staan, gratis. Kijk op goingelectric.de. Wijzelf gaan daar overnachten.