Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Sinds ik gisteren in Frankrijk ben aangekomen is het al twee keer voorgevallen dat terwijl mijn auto geparkeerd staat ineens het scherm begint te knipperen. Niets helpt behalve een reset. Nu dus al 2x in korte tijd. Iemand vergelijkbare problemen?

Heb ik een maand of vier geleden een keer gehad. Reset was inderdaad afdoende, daarna nooit meer opgetreden.
Fijne vakantie Erwin!
 
Ik had het in 2 dagen 2x kort achter elkaar. Toch eens in de gaten houden. Misschien temperatuur?

Ik precies hetzelfde in Italie en ik heb het ook gemeld op het forum en bij Tesla.
Tesla heeft gevraagd wanneer het precies was en ik heb een mailtje terug gestuurd met de exact datum en tijdstippen.
Ze gingen de log nakijken.

Ik kreeg het wel even warm toen de melding bel Tesla Service verscheen.
Misschien is het goed om ook even te melden bij Tesla...
Fijne vakantie..
 

Nu ik het nog eens na lees is het eigenlijk vreemd. Het is natuurlijk een groot compliment voor de Model S dat deze als de ultieme referentie wordt gekozen maar het had veel passender geweest om te vergelijken met de Roadster.

Deze de vergelijking ook glansrijk doorstaan (3,9 tot 100) en prima wegligging en na de komende upgrade range van 650 km en dan puur elektrisch.
 
Iemand een idee wanneer het Service Center in A'pen open gaat ? Dan hoef ik niet naar Brussel...


Adres-TeslaAartselaar.png


Voor de gps beter nr. 6 ingeven.
Zoniet staat ge aan de verkeerde kant.

Tijdig nr de ven-weg gaan. Voor de lichten thv Mc Donalds.
Gebouw staat NA de oude Smart-garage en voor CARGLAS.
 
Last edited:
vandaag nogmaals een reset-serie gedaan. 3G werkte weeral voor geen meter.
bij de derde reset bleef de centrale console langer zwart; en even verder, op een kleine rotonde werd vervolgens ook het dashbord zwart... en schakelde de stuurbekrachting plots van sport naar comfort.
geen prettig gevoel, in een bocht.
bij het verlaten van de rotonde kwam het dashbord terug, en schakelde de stuurbekrachting ook terug naar sport.

beetje later kwam ook centrale console terug tot leven; 3G niet, en ook op Wifi (smartphone-hotspot) deed de browser het helemaal niet. kon zelfs geen favorieten kiezen; of een ander adres typen.

ik heb al tientallen keren C-A-D gedrukt, maar dit fenoneem heb ik nooit eerder gehad. sedert vorige week wel op 5.12.

- - - Updated - - -

Leuke vergelijking MS en i8

ik begrijp nog steeds niet waarom men die twee wagens wil vergelijken. oke, ze hebben allebei 4 wielen en een stuur. maar verder ?
 
Nu ik het nog eens na lees is het eigenlijk vreemd. Het is natuurlijk een groot compliment voor de Model S dat deze als de ultieme referentie wordt gekozen maar het had veel passender geweest om te vergelijken met de Roadster.

Deze de vergelijking ook glansrijk doorstaan (3,9 tot 100) en prima wegligging en na de komende upgrade range van 650 km en dan puur elektrisch.


Ik neem aan dat je niet 6.0 bedoeld met de upgrade naar range van 650km :wink:
 
Deze week Donderdag en Vrijdag 2 daagjes Hotel in Amsterdam, zaterdag naar de stoffenmarkt in Utrecht, dan naar huis.

Enige suggesties waar ik de MS het beste kan parkeren tijdens het verblijf in Amsterdam ? Als limburger ben ik niet zo bekend met de parkeer-scene in Amsterdam.

Alvast bedankt :)