Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
- -



Bij mij ook meerdere keren gebeurt. Maar gek genoeg ook als er géén reden is tot ingrijpen. En het klopt Hans, je schrikt je rot en je denkt dat je ergens tegenaan zit...
Gek genoeg niet in alle situaties. Ik eb het ook ooit mee gemaakt (Dat hij ineens vanzelf stopte terwijl ik bijna iets raakte) maar ik probeerde het vandaag eens uit met een matras die tegen de muur staat, en het lukte me niet om hem te laten ingrijpen...
 
Het gekke is dat ik niets hoorde maar gewoon ineens stil stond. Echt het gevoel alsof ik ergens tegenaan reed. Ik heb gekeken of er inderdaad iets was als een biggenrug of een stoeprandje o.i.d maar de bestrating was helemaal vlak. Die biggenrug had ik later trouwens in Oosterhout (die zijn daar heel functioneel :)

Er was dus ook helemaal niets aan de lak te zien of te voelen. Je zou verwachten dat er wel een schilfertje los zou zijn gekomen. Anders houd ik het maar op de beschermengel. Hoewel, zijn die zo pro-aktief?

Ik heb dit ook als ik met de deur open naar achteren rijd, dan schiet de auto binnen 30 cm al weer in de park-modus, dus even uit je auto hangen om te zien of het gaat is bijna niet te doen.
 
Het gekke is dat ik niets hoorde maar gewoon ineens stil stond. Echt het gevoel alsof ik ergens tegenaan reed. Ik heb gekeken of er inderdaad iets was als een biggenrug of een stoeprandje o.i.d maar de bestrating was helemaal vlak. Die biggenrug had ik later trouwens in Oosterhout (die zijn daar heel functioneel :)

Er was dus ook helemaal niets aan de lak te zien of te voelen. Je zou verwachten dat er wel een schilfertje los zou zijn gekomen. Anders houd ik het maar op de beschermengel. Hoewel, zijn die zo pro-aktief?

Zat je niet met 1 bil op je stoel omdat je je omdraaide?
Volgens mij gaat ie alleen in P als de stoelsensor je kwijt is.
 
Kreeg gisteren iets vreemd voor in het spitsuurverkeer rond Rijsel (Lille): plotseling bevroor mijn dashboard! Het duurde enkele seconden voor ik doorhad dat mijn snelheid geblokkeerd stond op 48 km/u... en voor ik besefte dat ik nu even goed aan 60 of 70 km/u aan het rijden kon zijn, terwijl ik de ene automatische flitser na de andere aan het passeren was langs een weg waar je maar 50 km/u mocht doen...

Een "Tesla style" Ctrl+Alt+Del loste het wel op (de derde maal in 18.000 km), maar gedurende de tijd dat die reset in beslag neemt, voelt het toch wat aan alsof je blind aan het rijden bent.

Nu maar duimen dat ik de volgende weken geen brieven van de Franse Gendarmerie in mijn bus krijg...

Had ik continu in het buitenland, heeft naar mijn gevoel met 3G en internet radio combinatie te maken. Toen ik internetradio uitzette was het over, zodra aan was het snel weer raak. Had jij internet radio aan?
 
Onze tesla viert vandaag zijn eerste verjaardag!
28500 km
Gok dat er nog velen zullen volgen. Zelf ging ik me na een jaar meestal oriënteren op een opvolger. Dat heb ik met de Tesla ook maar telkens weer realiseer ik mij dat er nog geen enkel alternatief is wat ook maar enigszins in de buurt van de Tesla komt. Ik kijk nu uit naar updates en upgrades die Tesla aan het ontwikkelen is.
 
Gok dat er nog velen zullen volgen. Zelf ging ik me na een jaar meestal oriënteren op een opvolger. Dat heb ik met de Tesla ook maar telkens weer realiseer ik mij dat er nog geen enkel alternatief is wat ook maar enigszins in de buurt van de Tesla komt. Ik kijk nu uit naar updates en upgrades die Tesla aan het ontwikkelen is.

Voor mij een auto die er over 8 jaar ook nog wel voor de deur zou kunnen staan. De techniek zal wel verouderen straks, maar het model is tijdloos mooi.
 
Gok dat er nog velen zullen volgen. Zelf ging ik me na een jaar meestal oriënteren op een opvolger. Dat heb ik met de Tesla ook maar telkens weer realiseer ik mij dat er nog geen enkel alternatief is wat ook maar enigszins in de buurt van de Tesla komt. Ik kijk nu uit naar updates en upgrades die Tesla aan het ontwikkelen is.

Er is maar 1 alternatief. Begon al zin te krijgen in de modelx, maar de auto goed wassen en een rondje sturen helpt :cool:
 
Er is maar 1 alternatief. Begon al zin te krijgen in de modelx, maar de auto goed wassen en een rondje sturen helpt :cool:
Kijk er vaak naar maar blijf m niet mooi vinden. Hij is te glad. Een SUV moet wat hoekiger, stoerder zijn alsof ietwat anabole steroïden heeft gebruikt. Hij is wel wat praktischer voor mijn gezin, en je zit hoog wat ik een pré vind. Misschien dat ie in het echt wel meevalt. De S vind ik prachtig op de neus na.
 
Hmmm.... Was sat here at the SuC at The Crystal in London, enjoying a mere 86kW from a two position charger. But it was going fast enough. Got to 200km typical when a UK Tesla arrived and hooked up. The power that I am getting has now dropped to 24kW! Bl**dy H*ll!

Worse, the other driver is an antisocial sod. When he arrived I stepped out of my MS with a friendly Tesla grin on my face, looking forward to a chat... Guy just hooks up, nods & dives back in his car.

Guess my Tesla Grin must have turned manic or something.

Time to move on, at 22kW (now) I can just as well charge at Ikea, with meatballs.

Rob.