Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Vraag: Waar vind ik (alle) basis spraak instructies voor voice control in de Tesla?
Zo weet ik dat als ik "play" zeg gevolgd door een titel van een nummer (queen, a day at the races) dan speelt hij die (na lang wachten).

Welke instructies zoals "play" zijn er nog meer?

Ter vergelijk: Mijn BMW kent; Navigatie, onderhoud, klimaat, radio, CD, bel... en ga maar door.
 
Thx, dit is wat ik bedoelde, ga ermee aan de slag.
Gebruik(te) het in de BMW best vaak aangezien het menu (i-drive) best uitgebreid is en ik niet altijd meer wist hoe ik bepaalde items kon vinden.
Door spraak invoer te gebruiken kom je direct bij het onderwerp zonder eerst menu's te doorlopen.

In de Tesla dus een iets andere benadering maar wel op dezelfde basis.
 
Misschien dat het hier al eens in een thread ter sprake is gekomen, maar ik ben het nog niet tegen gekomen. In diverse Tesla gerelateerde posts op Facebook zie ik mensen in de VS zeggen dat ze LTE (4G) hebben, bij nieuw geleverde modellen of na een aanpassing waarbij het touchscreen er uit is geweest. Iemand enig idee of dat er hier ook aan zit te komen?
 
azVgPdj_700b.jpg
 
Ik heb al een aantal dagen slechte 3G via de browser, pagina's laden tot 80% (blauwe balk in ieder geval, weet niet of dat ook betekend dat de pagina voor 80% geladen is) en dan gebeurt er niets.

Hier hetzelfde, dacht dat het zo hoorde (heb de Tesla nog maar een week). Niet dus :cursing:

Ik heb geen 3G probleem maar in mijn komende servicebeurt word de simkaart wel vervangen door een Europese: {Concern: Replace SIM Card, Europe}
Servicebeurt is overigens pas in augustus...

Hoe regel je zoiets? Die van mij moet volgende week terug voor een afleverpuntje (kabel IN de C-stijl ligt los en rammelt). Kunnen ze dat ook gelijk doen.
 
was deze morgen in Gent: er lag een kerel te slapen in een Engelse TESLA.
Bleek een technieker te zijn die rondrijdt om de stroomkabels te vervangen.
Blijkbaar worden de contactpunten zo warm, dat de isolatie errond begint af te brokkelen.
Via de internet link met de SUCs kan men dit meten/waarnemen en iemand ter plaatse sturen.
De technieker sprak ook van een nieuwe generatie gekoelde kabels die kleiner in doormeter zouden worden en (nog) meer stroom zouden doorpompen !

IMG_1400.jpg