Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
On- or Off-topic? Your choice :wink:

Ik heb een software update klaarstaan voor vannacht. Ben altijd weer benieuwd wat het gaat worden, maar ik verwacht niet te veel. Dan kan het alleen maar meevallen...

Waarom voor vannacht? je kunt hem gewoon starten en dan een goed half uur zien of er iets in de releasenotes is veranderd. We horen het wel. Geef je dan ook de versienummer mee?

- - - Updated - - -

Op het glazen gedeelte vooraan staan wel letters Tesla. De nieuwe fabriek zal daar worden gevestigd. De auto's voor de Europese markt zullen niet meer worden afgebouwd in Fremont, maar op de nieuwe locatie in Tilburg.

Bedankt, ik had het over de grote zijgevel die je vanaf de hoofdweg kunt zien. Ik had niet stilgestaan bij de "voorgevel". Benieuwd wanneer hij gaat draaien en hoe het er uit zal zien.
 
Het is 2.4.249 voor mijn 85D. Ik lees in de Release Notes hetzelfde als bij de 236 versie.
Niets nieuws dus voor zover ik kan zien. Morgen tijdens rijden merk ik wellicht wel wat.
Overigens wel 'spannend' om in je auto te zitten tijdens het updaten. Hieronder een foto van het interieur tijdens een groot deel van de update :smile:
image.jpg
 
Bij mij is het 249

Oei - we waren gelijk aan het posten. Zoals je ziet in het linkje zwerver er nogal wat versies rond.

Ik begreep overigens bij het service centrum overigen ook dat zij nog losse onderdelen apart kunnen updaten, zonder dat de release veranderd. Zo kreeg ik een aparte patch voor mijn laadklepje. 't wordt er allemaal niet duidelijker op, alhoewel ik het idee heb dat de Engineers (aka monteurs) bij Tesla het ook niet altijd even scherp op het netvlies hebben. Procedures uitvoeren, dat is daar erg belangrijk.
 
Bij mij .250
FullSizeRender 2.jpg


- - - Updated - - -

Over software updates gesproken: met betrekking tot het tempo waarmee beloofde toepassingen door Tesla ook tot praktijk gebracht worden is dit draadje wel aardig. Ik had gelukkig de illusie dat ik de S zich al "lane-keepend" naar de zomerzon zou rijden al lang geleden laten varen. Iets meer communicatie vanuit Tesla om te snappen wanneer we echt wat mogen verwachten op het gebied van autopilot zou desondanks wel aardig zijn.
 

Attachments

  • FullSizeRender 3.jpg
    FullSizeRender 3.jpg
    2.5 MB · Views: 325