Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Zo is de p90d (ludicrous) te herkennen (met streep):
ImageUploadedByTapatalk1439838278.176704.jpg
 
Is het niet zo dat alleen bij bevestiging op je teller komt?

Dat weet ik niet zeker maar zoals je kan zien staat het krediet "In Afwachting".
"Het krediet komt beschikbaar op het moment dat de order van jouw contact definitief is."
Het is me ook niet helemaal duidelijk hoe ik dat moet begrijpen maar we zien wel.
Ik kan het gebruiken voor de upgrade naar de ludicrous mode. :rolleyes:
 
Dat weet ik niet zeker maar zoals je kan zien staat het krediet "In Afwachting".
"Het krediet komt beschikbaar op het moment dat de order van jouw contact definitief is."
Het is me ook niet helemaal duidelijk hoe ik dat moet begrijpen maar we zien wel.
Ik kan het gebruiken voor de upgrade naar de ludicrous mode. :rolleyes:
Krijg zojuist bij SeC Den Haag te horen dat bij 5 bestellingen er ook voor een powerwall inclusief installatie gekozen kan worden.....
 
Die had ik nog niet gebruikt. Voor de extra range je keyfob batterij leegtrekken :smile:.

De vraag is hoe Tesla deze foutmelding heefft ingestoken.
Wellicht is de gedachte dat je met een lege batterij rij het SeC moet om er daar voor EUR 155 per uur een nieuwe batterij in te laten zetten en de foutmelding te laten resetten.
Met andere woorden, als het een foutmelding is die gereset moet worden kun je batterijen wisselen zoveel je wilt maar gaat dat niet helpen.

Wellicht weten anderen hier meer van?

Naaaah... uit eigen ervaring batterij van sleutel laten vervangen, kost je, behalve tijd, geen eurocent.
Ik vroeg in het SeC of ik dat niet zelf kon/mocht doen. Gewoon CRC232 erin toch en opgelost. Staat geloof ik zelfs in de owner's manual. Daar gaven ze mij de raad om toch langs te komen omdat ze blijkbaar al sleutels van doe-het-zelvers gezien hadden met afgebroken klepjes. Misschien doe ik het de volgende keer toch zelf :)
 
Naaaah... uit eigen ervaring batterij van sleutel laten vervangen, kost je, behalve tijd, geen eurocent.
Ik vroeg in het SeC of ik dat niet zelf kon/mocht doen. Gewoon CRC232 erin toch en opgelost. Staat geloof ik zelfs in de owner's manual. Daar gaven ze mij de raad om toch langs te komen omdat ze blijkbaar al sleutels van doe-het-zelvers gezien hadden met afgebroken klepjes. Misschien doe ik het de volgende keer toch zelf :)

Van de week twee batterijen gekocht bij AH. 5.99 euro en met een schroevendraaiertje te keyfob geopend. Vandaag bij SeC Den Haag geweest om de foutmelding te laten verwijderen. Ze hebben nieuwe batterijen in de keyfob gedaan maar dat had ik zelf ook al gedaan dus geen oplossing. Wel wat nieuwe Tesla trucjes geleerd. 3 x deur open en dicht in korte tijd schijnt hetzelfde effect te hebben als resetten van het scherm. Lijkt een probleem in de keyfob. Moet ge-reset worden maar kan alleen als beide keyfobs aanwezig zijn en de reserve lag nog in de keukenla. Van de week dus maar terug om de beide keyfobs te laten resetten (is dat het juiste woord?)
 
In ander nieuws: ik ben net (23:54) vader geworden van een heel mooie dochter. En we noemen haar Elon. Oh nee, Elin ;)
Erg laat, maar van harte gefeliciteerd! (Maar ik heb dan ook een hele goede reden voor het te laat zijn: ik ben zelf papa geworden van een prachtige tweeling :) ).
Veel slaap toegewenst!

On topic: 2 maxicosi's en een kinderzitje passen prima naast elkaar op de achterbank van de Tesla! Ik heb toch veel grote auto's gereden maar dit is de enige sedan waarbij dit gaat volgens mij...