Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Apart, bijna iedereen op de wereld kan deelnemen aan de tombola waarbij je de model 3 van Kimbal Musk kunt winnen. Maar niet als je in belgie woont...
View attachment 281900

oeps, moet ik gauw terug in NL gaan wonen..

Trouwens 'bijna iedereen op de wereld'..., met Africa en Asia die ook buitengesloten worden valt 75% van de wereldpopulatie buiten de prijzen..
 
  • Like
Reactions: shthpnz
Na Superchargers, DestinationChargers, CityChargers, nu ook OfficeChargers?
Tesla Wants to Help You Charge Your Electric Car at the Office
Nu zie ik "office chargers" - of misschien beter uitgebreide laad mogelijkheden in parkeergarages bij kantoren - wel als de basisvoorwaarde om elektrisch rijden succesvol te maken. Het gros van de mensen heeft geen eigen oprit - door op kantoor te kunnen laden zal er geen grote behoefte zijn om thuis nog aan de stekker te gaan. Bovendien is het 'upgraden' van een parkeergarage met 100+ laadplekken goedkoper dan 100+ individuele palen verspreid over een woonwijk neer te zetten.
 
@dicktump Ik heb mijn 500e bij Fiat dealer Haaker te Badhoevedorp gekocht. Niet direct naast de deur maar wellicht kunnen zij je verder helpen.
Sinds afgelopen dinsdag rijden we gelukkig weer rond, het ging ineens vrij snel allemaal :) Maar goed, het heeft dus wel ruim 2 maanden geduurd. De volgende keer Haaker inderdaad eerst maar even vragen, als dat van de verzekeraar mag :)

IMG_20180223_082240_271.jpg
 
Heeft er nog al eens iemand last gehad dat de achterste ramen in zijn S een beetje open staan? Als de deur open is geweest gaat de raam bij deur sluiten niet meer naar boven. Het is niet constant, maar vaak, en gelukkig gebruik ik de achterbank niet zo heel veel, dus zou ik het gewoon in het oog kunnen houden tot aan het jaarlijks onderhoud in april.
 
Heeft er nog al eens iemand last gehad dat de achterste ramen in zijn S een beetje open staan? Als de deur open is geweest gaat de raam bij deur sluiten niet meer naar boven. Het is niet constant, maar vaak, en gelukkig gebruik ik de achterbank niet zo heel veel, dus zou ik het gewoon in het oog kunnen houden tot aan het jaarlijks onderhoud in april.

Ramen eens helemaal open en weer dicht doen zou kunnen helpen.
 
Zijn er meerdere 2013 eigenaren waarbij de motor bij peak vermogen een hoog geluid maakt? En hebben jullie dit laten repareren door Tesla? Krijg de feedback van Tesla dat dit normaal is bij Tesla's uit dit jaar en vraag mij af wat ik hier mee moet doen.

Alvast bedankt!
 
Weet er iemand of ik hier op het Nederland en Belgie subforum een draadje mag aanmaken om te vragen om betatesters voor mijn app/website? Hoe zie ik wie de mods hier zijn dan kan ik die een berichtje sturen. Alvast bedankt!

Fijn dat je het van tevoren vraagt! @widodh wat vind jij ervan?
Zolang jij niet gaat verdienen aan de app/website mag het. Anders zou je een adverteerder zijn volgens de forum regels en moet je daarvoor van 'de grote bazen' (ben ik niet) toestemming krijgen.
 
Zolang jij niet gaat verdienen aan de app/website mag het. Anders zou je een adverteerder zijn volgens de forum regels en moet je daarvoor van 'de grote bazen' (ben ik niet) toestemming krijgen.

Het is nu puur voor bètatesters en dus gratis, ik zeg er eerlijk bij dat ik als het product klaar is er wel een vergoeding voor zal vragen, maar dat is misschien pas over een paar maanden. Ik had ook al in het grote Engelse Model S forum eenzelfde draadje geplaatst vorige week maar die is wel weggehaald ondanks dat het nog geen betaalde site is. Ik heb nog steeds geen antwoord waarom. Vandaar dat ik het hier maar eerst vraag.
 
  • Like
Reactions: S-19910
Het is nu puur voor bètatesters en dus gratis, ik zeg er eerlijk bij dat ik als het product klaar is er wel een vergoeding voor zal vragen, maar dat is misschien pas over een paar maanden. Ik had ook al in het grote Engelse Model S forum eenzelfde draadje geplaatst vorige week maar die is wel weggehaald ondanks dat het nog geen betaalde site is. Ik heb nog steeds geen antwoord waarom. Vandaar dat ik het hier maar eerst vraag.
Ik denk dat de regels het niet toe staan, het is namelijk toch een advertentie voor een nog te komen product.

Ik zou het niet aan raden als ik de regels zo lees.
 
Zijn er meerdere 2013 eigenaren waarbij de motor bij peak vermogen een hoog geluid maakt? En hebben jullie dit laten repareren door Tesla? Krijg de feedback van Tesla dat dit normaal is bij Tesla's uit dit jaar en vraag mij af wat ik hier mee moet doen.

Alvast bedankt!
Dat is bij classics een bekend issue. Maar als het echt storend is, bel dan even met een SeC en vraag of er een engineer (monteur) mee kan rijden. Het kan zijn dat de lagers niet goed zijn, alhoewel ik dacht dat allen 'oude; driveunits inmiddels waren vervangen. Hoe dan ook, de moeite waard om even te checken, het is een sowiso een garantiekwestie.
 
  • Helpful
Reactions: Rqcg