Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Ik blijf het uitnodigingsbeleid van Tesla opmerkelijk vinden: ik dacht best wel te kwalificeren als "pionier", met de levering van onze P85 in november 2013 (die wij nog steeds hebben). Sindsdien zijn er nog drie additionele Tesla's aangeschaft, waarvan er twee weer zijn ingeruild bij Tesla. Kennelijk ben ik daarmee onvoldoende pionier :D
 
Ik blijf het uitnodigingsbeleid van Tesla opmerkelijk vinden: ik dacht best wel te kwalificeren als "pionier", met de levering van onze P85 in november 2013 (die wij nog steeds hebben). Sindsdien zijn er nog drie additionele Tesla's aangeschaft, waarvan er twee weer zijn ingeruild bij Tesla. Kennelijk ben ik daarmee onvoldoende pionier :D
Ik heb mijn eerste S in november 2013 ontvangen. Ik heb ook de twijfelachtige eer gehad mijn Tesla door Tesla te zien crashen.
Allemaal ook onvoldoende om als pionier te worden aangemerkt.
Misschien ben ik ook te kritisch.;)
 
  • Funny
Reactions: FVO
Ik heb er met dank aan Paul bij kunnen zijn. De algemene info was denk ik bedoeld om de basis te leggen voor een prettig informeel samenzijn van Tesla Pioniers. In de gesprekken met o.a. Tesla medewerkers kwam toch wel de nodige info voorbij hoor, maar idd wel voorzichtig om te voorkomen dat "we" met halve info gaan speculeren. Tussen de regels door is toch ook in de speech van Kim wel wat te beluisteren geweest..... Mijn interpretatie: ik denk dat we net als in 2013 een aantal keren "teleurgesteld" zijn qua timing, en dat we net als toen op het eind ineens toch verrast gaan worden.... Ik was destijds ook bang dat levering 2013 niet gehaald ging worden, en was heel blij dat dat zelfs al in November gebeurde (reserveringnummer met 3 cijfers), en toen bleken er ook met reserveringnummers 3000 hoger ook nog gewoon in 2013 geleverd te krijgen.

Mbt Pioniers: In Hasselt heb ik het overigens ook meegemaakt dat eigenaren van 2013 en 2014 naar voren geroepen werden voor een kleine attentie.... waarbij idd ook eigenaren die laatstelijk een occasion hadden bemachtigd als pioniers werden onthaald, en Hans en Ik maar bleven staan, want wij rijden inmiddels 2017..... Is een kwestie van definitie denk ik.

Overigens lag de nadruk zeker niet op verkopen, dus ik denk dat het oprecht een definitie en geen vooropgezet plan was om alleen de nu nog rijders uit te nodigen. Al met al vond ik heb een geslaagde avond, en ben blij dat Tesla om de zoveel tijd een evenement organiseert. Geeft mij in ieder geval weer positieve energie!

En... voor degenen die graag meer info willen.... die wordt echt wel gegeven, alleen soms met een omweg.... Zou je op die of die weg een Suc locatie handig vinden?.... pauze... big smile.... dus, voor diegenen met een uitnodiging: zeker gaan!
Vanavond ga ik naar een presentatie van de concullega, en ik stel me er al op in dat zij een aantal zaken beter aanpakken... en een aantal andere zaken slechter ;-)
 
Last edited:
Dat zal John goed doen :)

Zeker! Was idd een mooi moment.... "heeft hier iemand al een roadster gereserveerd?".... dus maar heel voorzichtig mijn hand opgestoken...Kim pakte het ook heel goed op door aan te geven dat ik de roadster verdiend heb met het enthousiasmeren / referrals dus dat kunnen jullie ook allemaal :) En later bij de Powerwall gaf ze aan dat dat natuurlijk ook iets moois is om voor te gaan. Dus als er iets commercieel was dan was dat een bescheiden oproep om anderen ook aan een Tesla te helpen.
 
  • Like
Reactions: CO2CLEAN
Wat mij is bijgebleven van de Pioniers avond vorige week: ik sprak er een echtpaar met een Tesla uit 2013 die niet wisten dat je de laadklep kon openen of de stekker kon ontgrendelen door de achterklep op de keyfob ingedrukt te houden.
Deden ze al 5 jaar mbv het grote scherm :confused:
Blijkbaar was er gisteren iemand die niet wist dat er een app is .. o_O
 
  • Funny
Reactions: Flaker and robertvg
Ik ben gisteravond de De Hoefslag geweest. Het was een leuke avond. Als je de meeste events hebt bijgewoond en volgt wat er links en rechts en in het midden geschreven en gezegd wordt over Tesla dan heeft inderdaad de inleiding niet veel nieuws voor mij persoonlijk maar het werd mooi gebracht met de nadruk op de missie.
Dat blijft voor mij ook nog steeds de grootste drijfveer om overal met mijn gezicht vooraan te staan. Dat we in een toffe auto rijden is daarbij mooi meegenomen.

In het informele deel veel kunnen praten met de Tesla mensen over o.a. Superchargers en de toekomst. Bijvoorbeeld leuk dat ik informatie die ik oppakte in Fremont en in de Gigafactory eens kon sparren. Het wordt mooi.

Een heel geslaagde avond en Tesla bedankt voor het initiatief en de organisatie.
 
  • Like
Reactions: Basvdpoel
Ik ben gisteravond de De Hoefslag geweest. Het was een leuke avond. Als je de meeste events hebt bijgewoond en volgt wat er links en rechts en in het midden geschreven en gezegd wordt over Tesla dan heeft inderdaad de inleiding niet veel nieuws voor mij persoonlijk maar het werd mooi gebracht met de nadruk op de missie.
Dat blijft voor mij ook nog steeds de grootste drijfveer om overal met mijn gezicht vooraan te staan. Dat we in een toffe auto rijden is daarbij mooi meegenomen.

In het informele deel veel kunnen praten met de Tesla mensen over o.a. Superchargers en de toekomst. Bijvoorbeeld leuk dat ik informatie die ik oppakte in Fremont en in de Gigafactory eens kon sparren. Het wordt mooi.

Een heel geslaagde avond en Tesla bedankt voor het initiatief en de organisatie.

Hier ben ik het helemaal mee eens. Goed geregelde avond met lekkere hapjes en vooral naderhand leuke gesprekken met Tesla werknemers en Forum leden.
 
ps ik kreeg gisteren de kans om in Amsterdam de onthulling van die Jaguar bij te wonen. Sanne was echter jarig, dus ik kon niet maken om de hele avond weg te zijn. Volgens mij zijn er wel andere forum members bij geweest. Hoe was het?

De i-Pace reveal eergisteren was zoals je dat verwacht: paar honderd genodigden, lasershow, geluid te hard en dringen bij de twee auto's.

Mooi ding, trouwens. Spreekt dezelfde klantengroep aan als S/X. Over een paar jaar kan het een serieuze concurrent worden wanneer de kinderziektes goed worden opgelost en er een bruikbaar snellaadnetwerk ligt.
 

Attachments

  • IMG_1226.JPG
    IMG_1226.JPG
    314.9 KB · Views: 35