Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Net terug van mijn dagelijkse job in Sri Lanka. De schildpadden gaan eten geven:wink:
me and my turtles on Vimeo
Ondertussen onze 18de keer hier. Als er mensen zijn die eens een mooie reis willen maken voor weinig geld! Kunnen inlichtingen vinden op mijn site.
sri lanka home
Je mag je wel niet storen aan de uitstoot die hier in de lucht wordt geblazen
Gelukkig heeft mijn vriend twee weken geleden wifi laten installeren en kan ik het forum blijven volgen.
 
Is het mogelijk om voor de Belgen en Nederlanders een topic over een specifiek onderwerk te beginnen, bijvoorbeeld parkeersensoren, verzekering, opladen, bijtelling, etc. ?
Je hebt nu geen idee wat er zoal besproken is op het forum, of je moet eerst alle 136 pagina's gaan lezen.
Dat lijkt mij ook wel zo makkelijk ja. Dit lijkt meer op een "slowchat" waar niet verder dan 5 posts terug wordt gelezen :)

Opzich zijn dat dan wel stille topics, maar is wel alles op één plek te vinden.
 
Dat lijkt mij ook wel zo makkelijk ja. Dit lijkt meer op een "slowchat" waar niet verder dan 5 posts terug wordt gelezen :)

Opzich zijn dat dan wel stille topics, maar is wel alles op één plek te vinden.


Ik zie dat er onder Forum: Europe een Sub-Forum -The UK- staat. Onder dit Sub-Forum staan de diverse threads van de UK.
We moeten dus een Sub-Forum -The Netherlands and Belgium- aanmaken waaronder de diverse threads kunnen worden aangemaakt.
Klinkt simpel, wie weet hoe dit moet ?
 
Athlon SIG batch

Hallo, zijn er mensen die ervaringen met Athlon hebben?

Ik sta namelijk op het punt om via Athlon een MS te kopen middels een financial lease constructie.
Volgens Athlon komt de auto dan uit hun reservering van 150 stuks en kan dus snel ( = dit jaar ) worden geleverd.

Ik veronderstel dat ik op deze wijze eerder over een MS kan beschikken dan wanneer ik zelf een MS bij Tesla reserveer.
Dit is voor mij belangrijk i.v.m. onzekerheid bijtelling 2014 en andere fiscale toestanden.
Overigens moet ik ook via Athlon de € 4.000 vooraf voor de reservering betalen.

Hi Hans,

Ik ben al enige tijd met Athlon bezig (ook een substantiele storting gedaan als borg bij de reservering). Maak gebruik van de FL optie omdat ik dan ook van de KIA regeling kan profiteren (gaat niet op bij operational lease). Als het goed is aankomende week mijn SIG kunnen samenstellen... (eerste 50 SIG's van Athlon).

Verder heel tevreden over de wijze waarop Athlon mij ondersteund en ook leuk te zien dat zij zelf heeeel nauw bij Tesla betrokken zijn! Wil je meer weten: let me know!

PS: Ben geen actieve "poster" van berichten, maar geniet erorm van dit forum en de actieve bijdragen van Widodh, Maarten ST en vele anderen ;-)
 
Is het een idee om te inventariseren en een gezamelijke deal te maken voor parkeersensoren te laten inbouwen. Naast het financiele voordeel is het dan ook een bedrijf wat ervaring kan opbouwen wat de profesionaliteit van inbouwen ten goede kan komen.

lijkt me een prima plan - en count me in. wellicht kunnen we het zelf in Tilburg net voor aflevering laten regelen.

vanuit Tesla is mij - informeel en niet om te quoten - verstaan gegeven dat de sensors in ieder geval voorlopig nog niet op het optie-lijstje zullen verschijnen dus dat ik - bij levering in augustus - daar niet op hoef te hopen.

dus - graag - een 3rd party oplossing - voor en achter wat mij betreft (ik ken mijn vrouw)
 
Is het een idee om te inventariseren en een gezamelijke deal te maken voor parkeersensoren te laten inbouwen. Naast het financiele voordeel is het dan ook een bedrijf wat ervaring kan opbouwen wat de profesionaliteit van inbouwen ten goede kan komen.
Wellicht is zoiets een eigen topic waard om te bespreken?

Zo kan je makkelijk inventariseren en bespreken. Anders raken denk ik veel berichten verloren in dit topic.
 
Zojuist de order voor Sig 283 definitief gemaakt. Signature Red, Zilveren 21" velgen, zwart interieur, carbon fiber dashboard, carbon fiber spoiler, panorama dak.

Ik twijfelde nog over grijze wielen en het witte interieur, maar ben toch voor de veilige keuzes gegaan. Ik verwacht in een licht interieur (met panorama dak) toch iets te veel in de kijker te zitten. Het lijkt me ook wat besmettelijk, met name de alcantara stukken (de zijkanten van de stoelen van de static-auto in Antwerpen waren al wat vies; maar goed, daar zijn al wel duizenden mensen mensen in- en uitgestapt).

Verwachte levering staat nog op juli-augustus.