Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Wat is er mis met dat onderzoek? Uit eerder onderzoek blijkt al dat de meeste nieuwe snufjes in auto's niet worden gebruikt, omdat mensen het niet snappen. Heb jij nooit iemand in de auto gehad die de autopilot 'eng' vond?
Ik vind het te prijzen dat TNO inzet op de gebruiksaspecten van dit soort nieuwe technologieën, je kunt nu eenmaal early-adopters niet vergelijken met de grote massa. In de wereld van software is dit een bekende fenomeen.
 
Wat is er mis met dat onderzoek? Uit eerder onderzoek blijkt al dat de meeste nieuwe snufjes in auto's niet worden gebruikt, omdat mensen het niet snappen. Heb jij nooit iemand in de auto gehad die de autopilot 'eng' vond?
Ik vind het te prijzen dat TNO inzet op de gebruiksaspecten van dit soort nieuwe technologieën, je kunt nu eenmaal early-adopters niet vergelijken met de grote massa. In de wereld van software is dit een bekende fenomeen.

Dat hoef je allemaal niet te snappen. Vanaf een bepaald moment werkt het gewoon en weet je niet beter. Er zijn ook geen iPhone gebruikscursussen geweest.
Het valt mij alleen op hoe vaak hier wordt gesproken op voorlopen bij zelfrijdend, een jaar of wat terug in Helmond waar men zich op de borst klopte waarbij ik me afvroeg waarvoor dan wel. Het komt er gewoon aan, is uiteindelijk niets bijzonders.
 
Er is hier al wel eens eerder gewezen op een interessant uithoekje van het TMC forum, namelijk het overzicht van BEST POSTS in de menubalk bovenaan.
Daar worden berichten getoond die het meest een bepaalde reactie krijgen in een bepaalde periode:
Capture Best Posts.JPG

https://teslamotorsclub.com/tmc/post-ratings/funny.4/posts

Nu plaatste ik een -mijns inziens- inkoppertje in het Market Action draadje in het Investeerders hoekje.
TSLA Market Action: 2018 Investor Roundtable

Dit bericht heeft echter inmiddels al zoveel Funny's verzameld dat het mee begint te doen in de Most Funny top-60 lijst over de laatste 30 dagen. U begrijpt het al; uw bijdrage wordt gewaardeerd...
 
  • Helpful
  • Funny
Reactions: redevries and HWS
Er is hier al wel eens eerder gewezen op een interessant uithoekje van het TMC forum, namelijk het overzicht van BEST POSTS in de menubalk bovenaan.
Daar worden berichten getoond die het meest een bepaalde reactie krijgen in een bepaalde periode:
View attachment 323427
https://teslamotorsclub.com/tmc/post-ratings/funny.4/posts

Nu plaatste ik een -mijns inziens- inkoppertje in het Market Action draadje in het Investeerders hoekje.
TSLA Market Action: 2018 Investor Roundtable

Dit bericht heeft echter inmiddels al zoveel Funny's verzameld dat het mee begint te doen in de Most Funny top-60 lijst over de laatste 30 dagen. U begrijpt het al; uw bijdrage wordt gewaardeerd...
Done
 
  • Like
Reactions: PaulusdB
Er is hier al wel eens eerder gewezen op een interessant uithoekje van het TMC forum, namelijk het overzicht van BEST POSTS in de menubalk bovenaan.
Daar worden berichten getoond die het meest een bepaalde reactie krijgen in een bepaalde periode:
View attachment 323427
https://teslamotorsclub.com/tmc/post-ratings/funny.4/posts

Nu plaatste ik een -mijns inziens- inkoppertje in het Market Action draadje in het Investeerders hoekje.
TSLA Market Action: 2018 Investor Roundtable

Dit bericht heeft echter inmiddels al zoveel Funny's verzameld dat het mee begint te doen in de Most Funny top-60 lijst over de laatste 30 dagen. U begrijpt het al; uw bijdrage wordt gewaardeerd...

Done
 
  • Like
Reactions: PaulusdB
Voor de liefhebbers van circuit rijden.

"Dit jaar start het eerste seizoen van de Electric Production Car Series (EPCS) van Electric GT Holdings Inc. All-electric, zero-emissions racing waarbij elk team in de eerste 3 jaar in de Tesla Model S P100DL rijdt! Het kampioenschap moet een hotspot voor innovatie en ontwikkeling voor elektrisch rijden worden."
 
Feel free.

Ja prima, maar voor 1 keer toch even serieus: eigenlijk vind ik het niet kunnen als AP beta rijders de boel op de weg verkloten met onverwachte breaktests en wat niet al. Ik volg dit forum dagelijks en verbaas me over de instabiliteit van AP voor de verschillende gebruikers en versies. Tesla rijden staat voor mij gelijk aan ontspanning, daar past geen onzekerheid over eventueel AP gedrag bij.
 
Ja prima, maar voor 1 keer toch even serieus: eigenlijk vind ik het niet kunnen als AP beta rijders de boel op de weg verkloten met onverwachte breaktests en wat niet al. Ik volg dit forum dagelijks en verbaas me over de instabiliteit van AP voor de verschillende gebruikers en versies. Tesla rijden staat voor mij gelijk aan ontspanning, daar past geen onzekerheid over eventueel AP gedrag bij.
AP1 versie 21.9 rijdt fantastisch. Geen onverwacht remmen, prachtig vloeiend sturen. Ik weet werkelijk niet waar je het over hebt. Dit is overigens de belangrijkste reden waarom ik geen nieuwe Tesla aanschaf.