Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Nieuw hier hé?:(
Als je zoveel bespaart door 90% bij SuperChargers te laden, kun je waarschijnlijk wel een nieuwe kabel kopen ;)
Weet je trouwens dat als je vaak bij SuperChargers laadt dat je laadsnelheid door Tesla wordt afgeknepen?
ha ha ha wat is nieuw? kom hier al vanaf 2013, alleen niet zo vaak. Van dat afknijpen merk ik niet veel. Opladen gaat met 500 km/h bij lage batterij lading. Bijna volle batterij laadt wel traag op. Maar meestal laad ik maar tot 70/80% op. Vaak vergat ik thuis op te laden en kom bijna altijd al snel voorbij SC en maak vaak lange ritten (al 225.000 km op de teller). Tja dan is het net zo handig om ff op te laden.
 
BC762199-77CB-4B26-B319-BF64E1945480.jpeg
Laadkabels van EVChargeking hebben die ingebouwde knop voor het openen van de laadklep. Mennekes niet.
Echt een verslavende feature.
Service en maatwerk is ook absolute top. Geleverd thuis in 24u.
Kan ik alleen maar aanbevelen.

Ik combineer die thuis met een Fivari Mobile (en een aparte teller voor de boekhouding van de zaak).
100% tevreden.
 
Last edited:
  • Helpful
Reactions: FrankNL
Ik was vorige week in het Gentse en moest een vervangwagen krijgen nadat m'n motorfiets in panne stond.

De dame van het verhuurbedrijf zag m'n Tesla sleutel en we raakten aan de praat. Achter haar kantoor is een schadeherstelbedrijf met heel wat Tesla's. De meesten met lichte koetswerkschade. Het blijkt dat in Gent fietsers Tesla's niet horen en dan onzacht in aanraking komen met mekaar.