Ik wilde ook eigenlijk wel iets anders, na zoveel jaar. En een X is meer anders dan een S van nu anders is dan de S van toen. De ruimte van de X is ook verslavend, vind ik. De lagere, sportievere zit van de S mis ik totaal niet, al is het ook niet zo dat ik nou direct zweer bij de hoge zit van de X, wat voor sommigen juist weer wel een selling point is. Ik vind een X iets exclusiever, je struikelt werkelijk over de S-en onderweg.
Wel heb ik met mijn X veel meer kleine probleempjes dan ik met de classic S ooit gehad heb. Word er gek van, mijn liefde voor Tesla word er danig mee op de proef gesteld. Vraag me serieus af of mijn volgende auto nog wel een Tesla wordt, al weet ik dat er nog niet echt alternatieven zijn en die verwacht ik ook niet binnen een paar jaar. Zou ondertussen prettig zijn als Tesla ein-de-lijk eens met een structurele oplossing komt voor dat irritante trillen bij acceleratie van een X. Ik heb laatst een kennis een proefrit laten maken in mijn auto, dat was niet zo'n goed idee.
Goed, dat was mijn eerste bijdrage in weken op dit forum
Ach Jeffrey, wat een narigheid. D'r rijden wel veel S-en rond, maar de X is inmiddels ook een gewone auto.
Voor mijn zoon is zijn X zo'n gewone auto dat hij de hele zomer met winterbanden heeft gereden. Onder het motto 'het is maar een auto, en dan liggen de winterbanden er alvast maar op'.
Zoek gewoon een achterwiel aangedreven S, word je weer blij met een Tesla en je kunt het SeC vergeten