Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
We zijn het nog niet verleerd.

IMG_4005.jpg
 
Kan ik beamen. AP op +5km/u en nooit problemen, ook met trajectcontrole.

En nu even iets anders: de prijs van een Tesla Model S is met 15% gedaald over de laatste twee jaar. Wat je vandaag als MS75D kan bestellen met EAP kost 98.600 EUR, met zwart interieur, en koste, in december 2016, 116.000 EUR (zie ik op de aankoopfactuur van een occasion waarvan Tesla me de details zonet doorzond - was toen min of meer "full option" natuurlijk). 15% minder dus vandaag voor dezelfde wagen (weliswaar zonder gratis supercharging, maar wel met AP2.5 ipv AP2.0).

Ik vond dat alvast interessant, want ik had die info nog niet zien langskomen.

de dollar is dan ook stevig in waarde gedaald, tov de euro. Van 1.04 naar 1.14. Dat is al 10%
 
  • Like
Reactions: is3 and PaulusdB
Beste forumleden,

De tweede zittijd van mijn model x achter bestuurderstoel zeg maar heb ik een probleem met de gordel.
Had basestation voor Maxi cosi niet mee daarom gordel eromheen gedaan.

Nu is die gordel rondom zitgedeelte gekomen en krijg ik hem niet meer terug opgerold omdat hij onder net teveel spanning staat om los te komen inde oproller zeg maar.

Iemand een idee hoe dit op te lossen?

Jonathan
 
Beste forumleden,

De tweede zittijd van mijn model x achter bestuurderstoel zeg maar heb ik een probleem met de gordel.
Had basestation voor Maxi cosi niet mee daarom gordel eromheen gedaan.

Nu is die gordel rondom zitgedeelte gekomen en krijg ik hem niet meer terug opgerold omdat hij onder net teveel spanning staat om los te komen inde oproller zeg maar.

Iemand een idee hoe dit op te lossen?

Jonathan
Lijkt me dat de gordel ergens vast zit met een bout, die dan maar losdraaien?