robertvg
Extremely Well-Known Member
Hmm in mijn AP1 wagen zit hij onder de richtingaanwijzer en ik kan hem ook indrukken.bij oudere modellen waar het cc handeltje nog boven richtingaanwijzer zat kan je hem wel indrukken
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hmm in mijn AP1 wagen zit hij onder de richtingaanwijzer en ik kan hem ook indrukken.bij oudere modellen waar het cc handeltje nog boven richtingaanwijzer zat kan je hem wel indrukken
Bij mijn MS100D okt 2018 zit de zilverkleurige knop die je kunt indrukken alleen op de richtingaanwijzer en niet op de CC hendel. Er valt dus ook niets in te drukken, ook de hendel zelf niet. In de laatste versie van de Model S manual op tesla.com kan ik hier overigens ook niks over vinden, maar wellicht dat de manual verschilt van uitvoering tot uitvoering. Alleen TACC of AP (afhankelijk van wat er op dat moment actief is) uitschakelen door CC hendel van je af te duwen staat er in de manual bij mijn Tesla.View attachment 452587
Van autopilot naar TACC door die knop in te drukken en hendel naar je toehalen.
Helemaal blij mee, bedankt
+1Bij mijn MS100D okt 2018 zit de zilverkleurige knop die je kunt indrukken alleen op de richtingaanwijzer en niet op de CC hendel. Er valt dus ook niets in te drukken, ook de hendel zelf niet. In de laatste versie van de Model S manual op tesla.com kan ik hier overigens ook niks over vinden, maar wellicht dat de manual verschilt van uitvoering tot uitvoering. Alleen TACC of AP (afhankelijk van wat er op dat moment actief is) uitschakelen door CC hendel van je af te duwen staat er in de manual bij mijn Tesla.
Van AP naar TACC kan alleen door aan het stuur te draaien in mijn MS.
toch fijn dat ik in ieder geval een forumlid vooruit heb geholpen ;-)Helemaal blij mee, bedankt
Bij mijn MS100D okt 2018 zit de zilverkleurige knop die je kunt indrukken alleen op de richtingaanwijzer en niet op de CC hendel. Er valt dus ook niets in te drukken, ook de hendel zelf niet. In de laatste versie van de Model S manual op tesla.com kan ik hier overigens ook niks over vinden, maar wellicht dat de manual verschilt van uitvoering tot uitvoering. Alleen TACC of AP (afhankelijk van wat er op dat moment actief is) uitschakelen door CC hendel van je af te duwen staat er in de manual bij mijn Tesla.
Van AP naar TACC kan alleen door aan het stuur te draaien in mijn MS.
Bij mijn MS100D okt 2018 zit de zilverkleurige knop die je kunt indrukken alleen op de richtingaanwijzer en niet op de CC hendel. Er valt dus ook niets in te drukken, ook de hendel zelf niet. In de laatste versie van de Model S manual op tesla.com kan ik hier overigens ook niks over vinden, maar wellicht dat de manual verschilt van uitvoering tot uitvoering. Alleen TACC of AP (afhankelijk van wat er op dat moment actief is) uitschakelen door CC hendel van je af te duwen staat er in de manual bij mijn Tesla.
Van AP naar TACC kan alleen door aan het stuur te draaien in mijn MS.
Geweldig toch zo’n auto!?
Risico op diefstal vastgesteld? We voegen pincode toe.
En dan: We kunnnen de sleutel nog beter beveiligen via een update ota via de Tesla.
Denk niet dat er een ander merk is die dat allemaal voor elkaar krijgt. Ook niet de komende tien jaar.
Vergeet niet dat het op afstand onderhoud plegen aan auto's leidt tot uitholling van de rol (en inkomen) van het dealerkanaal.
Let op dat je in de instellingen van je navigatie moet gaan kijken dat herberekenen aan staat. Dat staat standaard ingesteld dat ie enkel een andere route voorstelt als de andere route meer dan 10 minuten winst geeft.Bijna een weekje met de Tesla 3 Long Range. Wel nieuwsgierig hoe de file meldingen op de navigatie nu echt werkt, vandaag had ik op mijn telefoon Google Maps aan en die gaf wel de alternatieve routes weer. Vreemd dat de Tesla Long Range dit niet doet.
Bijna een weekje met de Tesla 3 Long Range. Wel nieuwsgierig hoe de file meldingen op de navigatie nu echt werkt, vandaag had ik op mijn telefoon Google Maps aan en die gaf wel de alternatieve routes weer. Vreemd dat de Tesla Long Range dit niet doet.