Nou laten we Carros dan maar niet uitnodigen. Ik weet dat ik het langs me heen moet laten gaan, maar toch erger ik me rot bij het lezen van dergelijke onzin:
"Tesla belooft 500 kms actieradius, maar de praktijk is dat je rond 320 tot 350 leeg raakt. Let wel: daarvoor moet je dus 'getankt' hebben. Een lachertje, als het niet zo triest was. Met een Porsche Panamera diesel doe je op een tankje 'co2 vriendelijke' olie 1200 kms. En gooi je hem vervolgens overal in anderhalf, twee minuten weer propvol. We reden een Amerikaans gespecificeerde Tesla model S waarvan het enkelfase laadsysteem tweemaal zoveel tijd nodig heeft om via ons Europese 3-fase systeem te laden. Vandaar dat een angstvallig niet leeggereden batterij toch een laadtijd van 16 uren en 40 minuten vergde. U leest het goed. Bijna zeventien uren. Terwijl er na vier (!) ongeduldige wachturen net 118 km's bij waren geladen. Let op: dit alles ook nog op fikse wandelafstand van huis en haard. Een andere belofte van Tesla is dat Europese versies tweemaal zo snel laden, ook dat er een ' supercharger' aan staat te komen die de batterij in een kleine vijf uren oplaadt, maar dat neemt niet weg dat het voor serieus commuter- of zakelijk gebruik een onacceptabele situatie is. Wij lieten de Tesla gedurende de leenperiode dan ook liever staan."
Ik ga niet eens beginnen om alle onzin en onjuistheden te weerleggen. Jullie weten gelukkig hoe het echt zit.