Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Waarom weten jullie die wedstrijdtijden zo laat, dat staat toch al half augustus vast?
Het is nou niet zo dat mijn kinderen bij de best georganiseerde club van NL spelen, maar toch...
Was het maar waar. Je weet alleen de tegenstander, de locatie en de datum. De tijd wordt door de club waar je speelt soms een paar dagen van tevoren doorgegeven. Kun je het zelf nog zo goed georganiseerd hebben :smile:.
 
Bij mij zit dat netje er wel standaard in. Of is dat alleen bij sig's? LastNLsig, medetwentenaar? Wordt mooi hier op de weg! :)

Halve Twentenaar. Mijn bedrijf zit in Enschede op de campus (waar ik ook studeerde) maar ik woon op de Veluwe. (da's dus een mooi ritje met de Tesla iedere dag op en neer)
Vlak voor de vakantie stond ik voor het stoplicht in Enschede (toen nog in zwarte passat) naast een roadster. Had even een kort babbeltje dat het nog even wachten was tot de levering.
Was jij dat toevallig? Weet dat er tegenover de campus een kantoor zit waar ze twee roadsters hebben (oranje?).

Ook hoorde ik dat er al een rode Sig met wit leer op de campus gespot was. Dus veel bekenden dachten al dat ik hem eindelijk had. Niet dus...

- - - Updated - - -

Kan ik intekenen op trunk Rolling Duffel?

Ik heb hem aan de snelste (en hoogste) bieder gegunt: Jeroens.

Ik zal de volgende keer dat ik naar de VS ga (zou al over een aantal weken kunnen zijn) weer een ronde doen (als dat dan nog nodig is en de boel nog steeds niet in NL verkrijgbaar is).
Heb een mooie 36'' opvouwbare tas gekocht waar precies 4 duffels in kunnen (die dingen zijn belachelijk lang).

Moet je dan wel even op tijd reageren...
 
Ik heb hem aan de snelste (en hoogste) bieder gegunt: Jeroens.

Ik zal de volgende keer dat ik naar de VS ga (zou al over een aantal weken kunnen zijn) weer een ronde doen (als dat dan nog nodig is en de boel nog steeds niet in NL verkrijgbaar is).
Heb een mooie 36'' opvouwbare tas gekocht waar precies 4 duffels in kunnen (die dingen zijn belachelijk lang).

Moet je dan wel even op tijd reageren...

Thnx will do! Neem ik er meteen een frunk tasje bij.
 
Halve Twentenaar. Mijn bedrijf zit in Enschede op de campus (waar ik ook studeerde) maar ik woon op de Veluwe. (da's dus een mooi ritje met de Tesla iedere dag op en neer)
Vlak voor de vakantie stond ik voor het stoplicht in Enschede (toen nog in zwarte passat) naast een roadster. Had even een kort babbeltje dat het nog even wachten was tot de levering.
Was jij dat toevallig? Weet dat er tegenover de campus een kantoor zit waar ze twee roadsters hebben (oranje?).

Ook hoorde ik dat er al een rode Sig met wit leer op de campus gespot was. Dus veel bekenden dachten al dat ik hem eindelijk had. Niet dus...

Die overburen zijn wij.:) We hebben idd 2 oranje Roadsters. En 1 S. Volgende week 2, en eind van dit jaar in totaal 7. Volgens mij was ik dat niet naast je bij het stoplicht. Kan collega geweest zijn. Hier fotootje jouw kant op.

image.jpg
 
View attachment 30953

OK, hier is wat er nog in de aanbieding is voor komende zaterdag:
8 petjes, 25 Eur stuk
1 mok, 12 Eur
1 Trunk Rolling Duffel, 150 Eur
5 Frunk netjes, 20 Eur stuk

Prijzen zijn fors (hey, it's Tesla) maar ik verdien er geen stuiver aan.
Prijs van de tas is aan de maat, maar ik was wel positief verrast door de kwaliteit van het ding. Voor dat geld past ie dan wel precies in het onderste deel van je trunk en staat er 'Tesla' op.
Contant (gepast) terplekke afrekenen heeft sterk de voorkeur.

Over het netje kan ik me trouwens echt druk maken. Ding stelt echt helemaal geen zak voor. Nog geen euro productie in China gok ik.
De bevestigingsogen zitten al wel standaard in de auto. En dan verrekken ze het om in een auto die een ton moet kosten dat lullige netje er direct in te hangen.
Verder wel een handig dingetje natuurlijk dus koop hem vooral...
Mijn DS liet in een mailtje weten dat het netje hier in NL waarschijnlijk 30 Euro ex BTW ging kosten (mijn 20 is incl). Waanzinnig.

Tot zaterdag
View attachment 30954
Eenmalig Tesla distributiecentrum Enschede
kan ik een netje reserveren aub.
ben er zaterdag rond 13.30

ik breng nog wat stickers mee, deze mogen verkocht worden voor het goede doel
alvast bedankt.
 
View attachment 30953

OK, hier is wat er nog in de aanbieding is voor komende zaterdag:
8 petjes, 25 Eur stuk
1 mok, 12 Eur
1 Trunk Rolling Duffel, 150 Eur
5 Frunk netjes, 20 Eur stuk

Prijzen zijn fors (hey, it's Tesla) maar ik verdien er geen stuiver aan.
Prijs van de tas is aan de maat, maar ik was wel positief verrast door de kwaliteit van het ding. Voor dat geld past ie dan wel precies in het onderste deel van je trunk en staat er 'Tesla' op.
Contant (gepast) terplekke afrekenen heeft sterk de voorkeur.

Over het netje kan ik me trouwens echt druk maken. Ding stelt echt helemaal geen zak voor. Nog geen euro productie in China gok ik.
De bevestigingsogen zitten al wel standaard in de auto. En dan verrekken ze het om in een auto die een ton moet kosten dat lullige netje er direct in te hangen.
Verder wel een handig dingetje natuurlijk dus koop hem vooral...
Mijn DS liet in een mailtje weten dat het netje hier in NL waarschijnlijk 30 Euro ex BTW ging kosten (mijn 20 is incl). Waanzinnig.

Tot zaterdag
View attachment 30954
Eenmalig Tesla distributiecentrum Enschede

Dank je Daan, ik dan graag een netje erbij want met frunk tas nodig....dacht dat hij er standaard bij zou zitten in Signature? Schuift zo als er geen netje in Frunk zit, wil je voor mij reserveren en bij rest van de spullen leggen alsjeblieft?
Gr Arnold
 
Bijdrage feest

Ik krijg soms de vraag wat de bijdrage voor het feest word! Mensen Please dit is geregeld en de inleg is 0 euro
Wel zet ik een vrijwillige doos neer voor het goede doel! Hier mag je naar hartelust ingooien!
Mocht je er niks in willen gooien op onderstaande flyer staat het rek nummer!

Het doel is vers! Ze zitten nu op nog geen 1000 euro en hebben veel veel heel veel meer nodig! Laten we hun daar dan ook maar mee helpen!

Mocht je niet komen en wel iets willen overmaken zet er dan even bij " Tesla motor club" dan kan ik na een week bekend maken hoe gul wij alle zijn geweest! Ik sta persoonlijk in dat het goede doel het goed gebruikt!

image.jpg
 
Waarom weten jullie die wedstrijdtijden zo laat, dat staat toch al half augustus vast?
Het is nou niet zo dat mijn kinderen bij de best georganiseerde club van NL spelen, maar toch...

Eerst thuis met D1, dan uitwedstrijd D2 (hebben weinig spelers) in Arnhem. Wel/niet rijden nnb.
Oudste zoon zou oefenwedstrijd hebben met B1 maar dat gaat niet door.
Als ik kom wordt het einde middag rond vieren.
 
Dank je, met Sig en alle opties mag ik verwachten dat netje erin zit.
Hierbij Daan vervalt mij reservering voor (extra) netje. Tot zaterdag

Vanmiddag ook mijn SIG187 in Tilburg opgepikt - de trein had vertraging dus we kwamen een half uur later aan dan afgesproken maar de kentekenplaten moesten er toen nog op gezet worden.

Prima uitleg en aardige ontvangst - iedereen erg druk om morgen 50 Athlon klanten (w.o. ook non-SIGs !) goed te onthalen.

Geen rode 3-fase adapters in het land - komen wel snel zeggen ze. Wel een frunk-netje aan boord dus dat zal inderdaad wel horen.

Vanuit Tilburg via een korte eetstop bij vrienden in Eindhoven terug naar huis (omg. Haarlem) - ruim 250 km met meestal ca 8 km boven de snelheidslimiet op de snelweg (130 voor een groot deel A2 tegenwoordig dus ruim 137), een paar snelle acties - en thuis nog ca 150 km over, dus het valt niet tegen. Lekker gereden - vrij matig weer en al donker voor het grootste deel - alles voelt gewoon goed en degelijk aan.

Rest van de bevindingen volgen snel.

IMG_2449.jpg
IMG_2452.jpg
IMG_8571.jpg
IMG_8575.jpg
IMG_8576.jpg
IMG_8577.jpg
IMG_8578.jpg