Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Topper! Die is binnen. Dit bericht komt toch niet aan evenals communicatie van de familie. Stel dat je dit forum F5'd op je grote iPad: congrats!

Nog 2 nachtjes, kenteken is al binnen, 6-SGB-06: Sooo Goeie Bak. Son of a Great Bitch. Smile Great Beamer - last time. Dat zijn de eersten. Correcties welkom, ik ga zelf ook nog even gisten.

S Goes Ballistic?
 
http://www.phonebloks.com/

Volgens mij net zo'n briljante innovatie als de Model S.
Ook hier zit de gevestigde orde namelijk totáál niet op te wachten.
Leuk idee, maar gaat op deze manier echt niet werken. Het totaal wordt veel te groot, en is te storingsgevoelig met al die afneembare blokken.
Dat kan met auto's dan ook. Doet me hieraan denken: New Minis
 
Kenteken nu ook gekregen : 3-SGD-66 , ik ken het nu al uit mijn hoofd hoewel ik geen d'66 stemmer ben. Kan niet wachten tot zaterdag, eerst om 10.00u naar Tilburg, dan door naar Waalwijk. Mijn buurman heeft zijn rode Sig nu twee dagen en had 10 km na het ophalen van zijn auto al zijn eerste lekke (volledig gescheurde) band en een fors beschadigde velg. Stoeprandje geraakt! Tesla was gelukkig zo vriendelijk om hem direct weer op te pikken en meteen band en wiel te vervangen. Goede service van ze al weet ik niet of hij de ranger service gekocht had. Oppassen dus met die 21"wielen. Hopelijk is mijn 19" setje wat minder kwetsbaar. Tot zaterdag in Waalwijk!

Ik vraag me soms af of dit soort ongelukjes toe te schrijven zijn aan de 21-inch velgen. Misschien was het bij de 19-inch ook zo afgelopen. Gewoon een beetje voorzichtig rijden en niet steeds stoepranden meepakken. Ik heb in een jaar tijd 22.000 km volgemaakt in een reusachtig brede Karma met 22-inch velgen en de banden en velgen hebben al die tijd geen schrammetje opgelopen.
 
Google Docs - Online documents, spreadsheets, presentations, surveys, file storage and more

Model S Launch Party 72dpi.jpg


Google Docs - Online documents, spreadsheets, presentations, surveys, file storage and more

morgen zien we het nog 1 keer en dan is het klaar! niet ingeschreven dan geen mooi homemade pasje :)
 
Kenteken nu ook gekregen : 3-SGD-66 , ik ken het nu al uit mijn hoofd hoewel ik geen d'66 stemmer ben. Kan niet wachten tot zaterdag, eerst om 10.00u naar Tilburg, dan door naar Waalwijk. Mijn buurman heeft zijn rode Sig nu twee dagen en had 10 km na het ophalen van zijn auto al zijn eerste lekke (volledig gescheurde) band en een fors beschadigde velg. Stoeprandje geraakt! Tesla was gelukkig zo vriendelijk om hem direct weer op te pikken en meteen band en wiel te vervangen. Goede service van ze al weet ik niet of hij de ranger service gekocht had. Oppassen dus met die 21"wielen. Hopelijk is mijn 19" setje wat minder kwetsbaar. Tot zaterdag in Waalwijk!
Hopelijk haal je Waalwijk zaterdag...:crying:
 
Ik vraag me soms af of dit soort ongelukjes toe te schrijven zijn aan de 21-inch velgen. Misschien was het bij de 19-inch ook zo afgelopen. Gewoon een beetje voorzichtig rijden en niet steeds stoepranden meepakken. Ik heb in een jaar tijd 22.000 km volgemaakt in een reusachtig brede Karma met 22-inch velgen en de banden en velgen hebben al die tijd geen schrammetje opgelopen.

Met mijn ZOE al binnen 24u een beschadigde velg (17" heeft echt geen bescherming van de band meer over, dus vergelijkbaar met 21" van de S) dus erg blij dat ik op mijn S straks 19" ipv 21" heb. Dan hoef ik de auto niet meer een meter van de stoep te parkeren (zoals nu met de ZOE :tongue:)
 
Last edited:
Met mijn ZOE al binnen 24u een beschadigde velg (17" heeft echt geen bescherming van de band meer over, dus vergelijkbaar met 21" van de S) dus erg blij dat ik op mijn S straks 19" ipv 21" heb. Dan hoef ik de auto niet meer een meter van de stoep te parkeren (zoals nu met de ZOE :tongue:)
Daarom neem ik later de 19" Cyclone :) In het voorjaar, morgen deze 19" eerst nog pekel eten.
 
20130919_133919.jpg


OK, hier is wat er nog in de aanbieding is voor komende zaterdag:
8 petjes, 25 Eur stuk
1 mok, 12 Eur
1 Trunk Rolling Duffel, 150 Eur
5 Frunk netjes, 20 Eur stuk

Prijzen zijn fors (hey, it's Tesla) maar ik verdien er geen stuiver aan.
Prijs van de tas is aan de maat, maar ik was wel positief verrast door de kwaliteit van het ding. Voor dat geld past ie dan wel precies in het onderste deel van je trunk en staat er 'Tesla' op.
Contant (gepast) terplekke afrekenen heeft sterk de voorkeur.

Over het netje kan ik me trouwens echt druk maken. Ding stelt echt helemaal geen zak voor. Nog geen euro productie in China gok ik.
De bevestigingsogen zitten al wel standaard in de auto. En dan verrekken ze het om in een auto die een ton moet kosten dat lullige netje er direct in te hangen.
Verder wel een handig dingetje natuurlijk dus koop hem vooral...
Mijn DS liet in een mailtje weten dat het netje hier in NL waarschijnlijk 30 Euro ex BTW ging kosten (mijn 20 is incl). Waanzinnig.

Tot zaterdag
20130919_103105[1].jpg

Eenmalig Tesla distributiecentrum Enschede