Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Topper! Die is binnen. Dit bericht komt toch niet aan evenals communicatie van de familie. Stel dat je dit forum F5'd op je grote iPad: congrats!

Nog 2 nachtjes, kenteken is al binnen, 6-SGB-06: Sooo Goeie Bak. Son of a Great Bitch. Smile Great Beamer - last time. Dat zijn de eersten. Correcties welkom, ik ga zelf ook nog even gisten.

mijn 3-SFF-82 is So ****ing Fast :)
 
@ Peter: gaaf filmpje. Ga je met de S ook het circuit op?

@Jeroen: proficiat!! Nu is mijn favoriete laadplekje in Waalwijk natuurlijk bezet...
Ik kijk uit naar zaterdag. De mijne helaas pas volgende week.

Je bent altijd welkom zijn 2 plekjes! Graag wel de linkse pakken als je voor de paal staat ( west zijde) die is 16 amp
De andere is nu bezig om 25 amp mijn Tesla in te pompen!

Kent 5-sfv-84 ken hem al uit mijn hoofd :biggrin:
 
Eerste indruk na 15 km

1 internet mwa tot nu toe slechte verbinding

2 spiegels in de zonnekapjes was me niet eerder opgevallen wel handig voor de vrouw

3 rijd lekker wel een beetje gladjes met dat natte weer en de nieuwe banden

4 de frunk sluit goed af! De auto ruikt niet naar de friet! Maar als je de frunk open doet dan val je om van de stank!

5 ja wat verwacht je na 15 km kan verder nog niet veel zeggen!

Ojaa uitleg Tesla was super! Hebben alles stap voor stap doorgenomen :wink:

Dat geeft een nieuwe betekenis aan 'frunk', fries trunk :smile:
 
image.jpg
Waar zwarte S gespot?

Oprit Amstelveen A9, een auto van Athlon
 
View attachment 30886

teala komt de beloften na en het is ook nog eens optijd!! dat is voor het eerst :) :) :)

ik weet nog niet hoe ik deze aan de man ga brengen! maar we verzinnen wel wat

Ik heb ook nog 8 petjes meegenomen (helaas wel moeten kopen) uit de VS. Twee van deze en nog 3 andere versies. Die zijn zaterdag dus te koop (of gooien we ze in een veiling?). Doen in de VS $24 + tax. Na invoer en NL BTW kom je dan op minimaal dat bedrag in Euri. Voor de veiling dus een startbedrag van EUR 25 lijkt me.
Zal morgen nog wel even een foto posten met de goodies die ik nog over cq in de aanbieding heb.
De vloer van mijn kantoor ligt nu overigens bezaaid met alle Tesla bestellingen. Is ook nog wel een plaatje schieten waard.
Morgen dus meer.
 
Iedereen die wat besteld had heeft een PM gekregen. Maar ik mis volgens mij nog een klant (oa verschillende T-shirts). Een paar mensen hadden niet via PM maar direct op het forum gereageerd en ik kan het zo snel niet terugvinden.
Als je niet karlvhilst ; NoldenDraaier; Bigbit; Jeroens; jetje; ebullio; LuckyLuke; Tessy; xray; bent en toch wat besteld had, meldt je dan even.
(mijn admin toch niet helemaal op orde)

Mocht ik het niet terugvinden dan heb ik nog wat shirtjes in de aanbieding zaterdag...
 
Hier nog een filmpje met Werner Budding die wat burn-outs doet (zal dan wel voor Autovisie zijn). Er zit na 0:35 een zwart stuk van 10 seconden, maar daarna volgt de mooiste burn-out. Het is fun met de traction control uit :rolleyes:
Aso! Weet je hoe slecht dat voor het milieu is? Nu heb je zeker twee weken Model S rijden nodig om dit te compenseren.
 
Hierbij een mooi stukje recent proza van onze rijksoverheid, afdeling Douane en Verbruiksbelastingen;
Bijtelling en MIA/VAMIL.

De maatregelen zien op de bijtelling auto van de zaak, MIA, VAMIL en KIA. De bijtelling van een nulemissie-auto wordt per 1 januari 2014 verlaagd van 7% naar 4%. Verder wordt de KIA voor personenauto's afgeschaft. Deze twee maatregelen zullen worden uitgewerkt in een nota van wijziging bij het Belastingplan 2014. Bij de Milieulijst 2014 zal nader invulling worden gegeven aan het stimuleren van de meest zuinige en innovatieve technologieën. De MIA wordt meer gericht op (semi-)elektrische auto's. Per investering in het kader van de MIA zal een plafond worden geïntroduceerd. Daarnaast zal de Vamil niet meer worden toegepast op personenauto's

http://www.rijksoverheid.nl/documenten-en-publicaties/kamerstukken/2013/09/17/toezegging-belastingplan-2013-over-de-ontwikkeling-van-de-nieuwverkopen-2013.html

wat daarin mooi staat verwoord is het voordeel welke een ondernemer kan genieten;
"Voor een (semi)elektrische auto met een consumentenprijs inclusief 21% BTW van € 46 000 leiden de investeringsregelingen MIA, VAMIL en KIA tot een netto voordeel van bijna € 10 000, uitgaande van een IB-ondernemer met een marginaal belastingtarief van 42%."
kortom; onze spreadsheets verwoord door de overheid. @MaartenST ; er staan ook nog wat mooie stats bij over de ontwikkelingen op verkoopgebied...
 
Kenteken nu ook gekregen : 3-SGD-66 , ik ken het nu al uit mijn hoofd hoewel ik geen d'66 stemmer ben. Kan niet wachten tot zaterdag, eerst om 10.00u naar Tilburg, dan door naar Waalwijk. Mijn buurman heeft zijn rode Sig nu twee dagen en had 10 km na het ophalen van zijn auto al zijn eerste lekke (volledig gescheurde) band en een fors beschadigde velg. Stoeprandje geraakt! Tesla was gelukkig zo vriendelijk om hem direct weer op te pikken en meteen band en wiel te vervangen. Goede service van ze al weet ik niet of hij de ranger service gekocht had. Oppassen dus met die 21"wielen. Hopelijk is mijn 19" setje wat minder kwetsbaar. Tot zaterdag in Waalwijk!