Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Hoe plaats ik die "marker"?

zie printscreens :

stap 1 :
ScreenShot015.jpg


stap 2 :
ScreenShot016.jpg

best locatie aanduiden op de kaart (Map Select a location)
 
Inderdaad maar voor een achter omwisselen kan wel en dit was volgens mij ook het advies. Dit is trouwens iets dat ik wel zou verwachten dat bandenwissel onder het service contract zou vallen (iemand? kan het niet terugvinden). Vind ook dat 700 euro per beurt wel over de top is als ik het lijstje zie wat er aan de auto wordt gedaan. Keyfob batterij en nieuwe ruitenwissers wel erg aan de prijs....
Het service contract is maar geldig voor de eerste vier jaar, zie het meer als extra geld betalen voor de garantie. Zo'n pakket zou interessant zijn om na 4 jaar aan te schaffen.

voor en achter omwisselen wordt moeilijk, andere bandenmaat :)
 
But thats the point, in the MS it won't allow it to wind it up

Arthur had hetzelfde probleem dacht ik. En de oplossing was idd een aantal minuutjes wachten En dan op het scherm van de S opschroeven. Tesla is al benaderd door Michiel en ook de fabrikant van de EV box. Probleem ligt hem erin dat de evbox langzaam wil beginnen met laden. En dan pas meer toelaat. Probeer het misschien even en laat weten als het niet lukt. Of wel natuurlijk ;)
 
Arthur had hetzelfde probleem dacht ik. En de oplossing was idd een aantal minuutjes wachten En dan op het scherm van de S opschroeven. Tesla is al benaderd door Michiel en ook de fabrikant van de EV box. Probleem ligt hem erin dat de evbox langzaam wil beginnen met laden. En dan pas meer toelaat. Probeer het misschien even en laat weten als het niet lukt. Of wel natuurlijk ;)

Als ik het goed begrijp moet ik, na dat ik de laadkabel heb ge-connect, in het scherm van de MS de charge hoger zetten... Maar dit lukt juist niet, dit heb ik al geprobeerd... ik kan wel lager 5a, maar niet hoger dan 6a.

Of moet ik eerst 't proberen op te schroeven en dan de laadkabel in-pluggen? De MS staat nu 1,5 uur te laden, nog steeds op 6a.
 
Als ik het goed begrijp moet ik, na dat ik de laadkabel heb ge-connect, in het scherm van de MS de charge hoger zetten... Maar dit lukt juist niet, dit heb ik al geprobeerd... ik kan wel lager 5a, maar niet hoger dan 6a.

Of moet ik eerst 't proberen op te schroeven en dan de laadkabel in-pluggen? De MS staat nu 1,5 uur te laden, nog steeds op 6a.

Tja zoals ik het begrepen had gewoon inpluggen,dan een of twee minuten wachten en dan was hij op te schroeven. But don't kick me. Ik krijg de mijne pas in december. Een paar bladzijden eerder werd het besproken.
 
Als ik het goed begrijp moet ik, na dat ik de laadkabel heb ge-connect, in het scherm van de MS de charge hoger zetten... Maar dit lukt juist niet, dit heb ik al geprobeerd... ik kan wel lager 5a, maar niet hoger dan 6a.

Of moet ik eerst 't proberen op te schroeven en dan de laadkabel in-pluggen? De MS staat nu 1,5 uur te laden, nog steeds op 6a.
Ik hoorde vandaag van de vrouw van een forumgenoot van ons dat EV-Box op afstand een firmware update heeft gedaan bij hen, i.v.m. een soortgelijk probleem.
Ik heb ook een EV-Box, maar in afwezigheid van een Model S kom ik door die groene ring hooguit in kerstsferen. Ervaring met laden heb ik nog niet.
 
Das bale,

Nu maar hopen dat een van de twee het gaat fixen of Tesla of EV. Tesla zal zich beroepen op, "He ik vraag aan jullie Box hoeveel ik maximaal mag gebruiken" en de Box antwoord 6A. Dat de tesla daarna niet nog 10x als een klein kind gaat vragen of die meer mag..... :p :p

Vraag me af namelijk of er ergens in de Specs staat dat het toegestaan is om met lage laadstroom te beginnen en dan omhoog te gaan. Zover ik weet is de auto leading in "hoe" we gaan laden en niet de laadbox. Die geeft alleen de grenzen aan...
Het zou wel fijn zijn als de Tesla zo af en toe checked zeker als we meer met SmartCharging gaan werken dan is dat toch redelijk essentieel.

(https://code.google.com/p/open-evse/wiki/J1772Basics)

Voordeel je kan nu wel heel groen laden (en afvallen) als je de Tesla laadkabel aan de home trainer aansluit :tongue: en dan maar die 6A trappen ;-)

Wxll

Als ik het goed begrijp moet ik, na dat ik de laadkabel heb ge-connect, in het scherm van de MS de charge hoger zetten... Maar dit lukt juist niet, dit heb ik al geprobeerd... ik kan wel lager 5a, maar niet hoger dan 6a.

Of moet ik eerst 't proberen op te schroeven en dan de laadkabel in-pluggen? De MS staat nu 1,5 uur te laden, nog steeds op 6a.
 
Tassen

Slecht nieuws voor al die mensen die ook nog een Trunk Rolling Duffel wilden hebben.
Kreeg bericht van de online shop dat die nu uitverkocht zijn.
Pas in december komt er een 'iets' aangepaste versie beschikbaar. (wat dat iets is wordt niet gedefinieerd)

De mensen die er nu dus wel 1 hebben uit de VS (dat zijn er 4) hebben nu dus (een voor NL) unieke tas in hun S. (had ik dus dubbel voor moeten vragen:wink:)

Laten we zien waar ze in december mee komen.
 
Slecht nieuws voor al die mensen die ook nog een Trunk Rolling Duffel wilden hebben.
Kreeg bericht van de online shop dat die nu uitverkocht zijn.
Pas in december komt er een 'iets' aangepaste versie beschikbaar. (wat dat iets is wordt niet gedefinieerd)

De mensen die er nu dus wel 1 hebben uit de VS (dat zijn er 4) hebben nu dus (een voor NL) unieke tas in hun S. (had ik dus dubbel voor moeten vragen:wink:)

Laten we zien waar ze in december mee komen.
Ik was er al blij mee na je bericht dubbel. Een unieke tas in de trunk, zal er eens over nadenken wat ik daarvan vind.