Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Net gebeld met Tesla Brussel en volgens die persoon is mijn wagen al klaar en is het duur puur inplanning van de DS. Ik kreeg zijn telefoonnummer niet omdat hij gebommardeerd werd door ongeduldige mensen :)
Ze gingen me bellen. Ben eens benieuwd

wat was uw EU volgnummer? en uw window?
ik denk niet dat ik de twee uur uitleg van de DS nodig heb. En ik ben niet de enige.
 
Ik denk dat ik even de tijd neem om een auto van 100k te inspecteren voordat ik teken :)

Aan te raden:smile:, heb ik ook net gedaan. Laat je gewoon een uurtje meenemen door de procedure van de aflevering, zeker weten dat je nog niet alles wist.

Hij hangt nu aan de Keba:
DSCN0144.jpg
 
Ik denk dat ik even de tijd neem om een auto van 100k te inspecteren voordat ik teken :)

Ach, het niet (willen) ondertekenen van een "voor ontvangst"-document heeft maar weinig waarde als drukkingsmiddel. Het feit dat het integrale factuurbedrag al is moeten vereffend worden nog vóór je de wagen gaat afhalen, zet je helaas in een complete niet-onderhandelingspositie. Je bent dus 100% afhankelijk van de goodwill van Tesla, en daar lees ik hier en daar op dit forum toch soms wel eens een horrorverhaaltje over...
 
Zojuist mailtje ontvangen dat mij MS onderweg is! Heb nog geen factuur gezien voor de slottermijn. Kan dus nu niet veel meer doen dan wachten op telefoontje van DS. Eens zien of eerste termijn van 31-11 nog blijft staan.

Het is wel een vreemde ervaring om je zo te verheugen op een nieuwe auto. Kan me niet herinneren dat ik daar ooit eerder zo enthousiast over ben geweest.
 
Ach, het niet (willen) ondertekenen van een "voor ontvangst"-document heeft maar weinig waarde als drukkingsmiddel. Het feit dat het integrale factuurbedrag al is moeten vereffend worden nog vóór je de wagen gaat afhalen, zet je helaas in een complete niet-onderhandelingspositie. Je bent dus 100% afhankelijk van de goodwill van Tesla, en daar lees ik hier en daar op dit forum toch soms wel eens een horrorverhaaltje over...

Het gaat niet om niet willen tekenen, het gaat erom dat op het document van oplevering de gebreken/defecten al staan vermeld. En dan met name defecten die je zelf na ontvangst kan veroorzaken, denk aan lak- & bekledingbeschadigingen, dat soort dingen.
 
Aan te raden:smile:, heb ik ook net gedaan. Laat je gewoon een uurtje meenemen door de procedure van de aflevering, zeker weten dat je nog niet alles wist.

Hij hangt nu aan de Keba:
View attachment 34668

gave kleur!!! Laatst een zien staan bij Tesla Adam......
Leuk overigens al die afleveringen.....merk dat iedereen beetje hyper wordt en krijg eelt van het F5-en ondertussen om te kijken of er iets veranderd in de status bij MyTesla ;-)