Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Zojuist accoord gekregen van de bank voor een "leninkje", de laatste drempel om in m'n eigen Tesla te kunnen gaan rijden, superblij!!! :biggrin::biggrin::biggrin:
Afleverdatum 11 december zal dan wel gewoon doorgaan!
En misschien valt de multicoat red kleur ook nog mee, waarschijnlijk gaan we zaterdag eerst nog "even" in Tilburg kijken.
Gefeliciteerd Energie Gratiz:biggrin:
Rood valt wel mee??? Is misschien wel de mooiste kleur:eek:
 
Enkele weken(1 of 2) geleden reed er een witte Tesla MS (wss 85 of P85) de snelweg A2 op bij Beesd, was benieuwt of het iemand was die aanwezig is hier:)
Was doordeweeks vroeg in de morgen. Richting Utrecht de snelweg op. Benieuwt of het iemand uit de buurt is, had namelijk nog geen Tesla hier in de buurt van Beesd gezien.
 
Luxepaard? Werkpaard zul je bedoelen!
Ben positief verrast door de hoeveelheid spullen die er in de auto passen. :)
View attachment 37245View attachment 37246
(En voor degene die me een beetje kennen: ja er zitten laadkabels in deze dozen, plenty ;) )

Hoi Loek, zaken lopen dus goed! Ik heb behoorlijk veel cliënten die een outlander hebben besteld, die heb ik allemaal gewezen op jouw website. Nu er voor zorgen dat alle 7000 outlander bezitters jou vinden.
 
USB achterin

Dit zullen mijn kids wel zeer waarderen
USB_POD_medium.jpg
 
Luxepaard? Werkpaard zul je bedoelen!
Ben positief verrast door de hoeveelheid spullen die er in de auto passen. :)
View attachment 37245View attachment 37246
(En voor degene die me een beetje kennen: ja er zitten laadkabels in deze dozen, plenty ;) )

Toch misschien een puntje van aandacht het laadvermogen van ze een 415kg. Kijk maar eens op je kenteken het verschil tussen maximaal toelaatbaar en gewicht rijklaar.
Met belading en of aantal personen in de auto toch iets om rekening mee te houden. Tevens uitsluiting in de garantie indien je de auto overbelaad.

Prachtig om te zien :)
 
Last edited:
Luxepaard? Werkpaard zul je bedoelen!
(En voor degene die me een beetje kennen: ja er zitten laadkabels in deze dozen, plenty ;) )

Cool dat de laadkabels erin zitten, want ik heb er van de week een bij je besteld via de website! :)

- - - Updated - - -

Auto is leuk, maar mijn BMW blijft leuker en beter. Vooral de wegligging van de BMW op hogere snelheden is aanzienlijk beter! Verder geen rare dingen, behalve de naden van de frunk lopen totaal niet evenwijdig en ik vind dat de motor relatief veel lawaai maakt. Bij 120 tot 130 is het net alsof ik in de Fiat Punto rij die ik zo'n 15 jaar geleden had.

Al met al tevreden? Ja! Dolgelukkig? Mwah... Geen bijtelling, de subsidie en geen wegenbelasting waren voor mij de belangrijkste redenen om een Model S aan te schaffen. En mijn mening is, ook na het rijden, nog steeds dat de voordelen zwaarder wegen dan de auto zelf.

Na mijn verhaal hierboven, heb ik afgelopen maandag toch maar eens met Tesla gebeld. Vandaag in het service center in Amsterdam geweest alwaar een monteur mee reed.

Het is door hem bevestigd: het geluid is veels te hard, klopt niet vergeleken met andere Model S, en ik krijg een nieuwe motor. Pas in januari, want nu gaat hun prioriteit uit naar het aflveren van nieuwe modellen.
 
Vandaag was eindelijk de dag van de levering voor mij.
Vanochtend met de trein naar Tilburg en ik was blij dat dit een enkele reis was, want ik had meteen alweer een half uur vertraging opgelopen (ik was nog op tijd).


Toen ik aankwam waren ze mijn auto nog aan het preppen en dus kreeg ik eerst uitleg in een andere auto.
Weinig verrassingen meer als je al alle handleidingen, YouTube videos en TMC posts hebt doorgenomen.
De rode verloopstekker wordt medio december verwacht.

Er waren nog 3 andere leveringen gaande en achter de schermen kwamen alweer nieuwe containers (APL) met auto's binnen.
Een drukte van jewelste. Korte tour gehad en wat uitleg over de Tilburg factory.

En toen was het moment daar om mijn aanwinst mee naar huis te nemen.
Een beetje gespannen aan de terugrit begonnen, maar de auto reed perfect en de navigatie werkte foutloos (want zonder navigatie heb ik het richtingsgevoel van een zwerfkei).
Dat regenerative braking werkt best wel lekker en je hoeft nog maar weinig gebruik te maken van de conventionele rem.
En wat heb je een berg vermogen paraat indien nodig.

Al met al een geslaagde thuisrit met onderweg her en der verbaasde en/of vragende blikken.
Vanaf vandaag ga ook ik het Tesla evangelie verkondigen (werkt beter als je daadwerkelijk het product zelf kunt tonen).

Over 2 weken nog een afspraak staan met de detailer (Custom Car Cleaning) voor een opticoat behandeling en dan gaan we helemaal happy de kerst en het nieuwe jaar in.
 
Vandaag was eindelijk de dag van de levering voor mij.
Vanochtend met de trein naar Tilburg en ik was blij dat dit een enkele reis was, want ik had meteen alweer een half uur vertraging opgelopen (ik was nog op tijd).
...
...
Over 2 weken nog een afspraak staan met de detailer (Custom Car Cleaning) voor een opticoat behandeling en dan gaan we helemaal happy de kerst en het nieuwe jaar in.
Van harte snip! Welkom in het post ICE era!
 
Van harte snip! Welkom in het post ICE era!

Dank je, het voelt goed die stilte (nog geen brom kunnen waarnemen).


Leuk! Hier 1-SRB-61 en morgen ophalen in Amsterdam.
Veel plezier met je Snelle Race Bak!!

Ik wens jullie beide veel plezier morgen. Kan alleen maar zeggen: It's all worth it :smile:

Oh ja, ik zit ook in de SRB reeks: 1-SRB-00