Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Wekenlang zie je geen andere rijden en dan opeen drie tegelijk ! Vanmiddag 6 dec, A27 net voor Sleeuwijk. Klaarblijkelijk op weg naar Amsterdam om drie toekomstige berijders gelukkig te gaan maken. Heb maar even vriendelijk getoeterd naar de chauffeur - hij had mij al in de gaten. En kort daarvoor mijn SC doop gehad - fascinerend !

View attachment 37407




zat er een normale 85 tussen? Misschien die van mij..........
 
Range anxiety gaat toch verder dan ik dacht.
Ik kan niet slapen omdat ik bang ben dat mijn vrouw het niet tot thuis haalt.
Range gaat met deze wind en temperatuur toch wel snel omlaag.
Gelukkig heb ik haar, uit ervaring, wat tips kunnen geven....
Ze rijdt nu 90. Uiteindelijk had ze op de heenreis niet 130 moeten rijden.
Nu moet ze nog 70 km, range staat nu op 83. Ze zal het wel gaan halen.
Vroeger sliep ik dus wel beter!
Het zal wel wennen...
 
Range anxiety gaat toch verder dan ik dacht.
Ik kan niet slapen omdat ik bang ben dat mijn vrouw het niet tot thuis haalt.
Range gaat met deze wind en temperatuur toch wel snel omlaag.
Gelukkig heb ik haar, uit ervaring, wat tips kunnen geven....
Ze rijdt nu 90. Uiteindelijk had ze op de heenreis niet 130 moeten rijden.
Nu moet ze nog 70 km, range staat nu op 83. Ze zal het wel gaan halen.
Vroeger sliep ik dus wel beter!
Het zal wel wennen...
Aargh, de mijne gaat in een bmw i3 rijden, met nog veel minder range. Ik maak me ineens zorgen. Maar het was opvallend hoeveel dit weer met je range doet. Ik kwam zelfs met 90 op de CC maar met moeite bij de 200wh met motsneeuw en wind.
 
Range anxiety gaat toch verder dan ik dacht.
Ik kan niet slapen omdat ik bang ben dat mijn vrouw het niet tot thuis haalt.
Range gaat met deze wind en temperatuur toch wel snel omlaag.
Gelukkig heb ik haar, uit ervaring, wat tips kunnen geven....
Ze rijdt nu 90. Uiteindelijk had ze op de heenreis niet 130 moeten rijden.
Nu moet ze nog 70 km, range staat nu op 83. Ze zal het wel gaan halen.
Vroeger sliep ik dus wel beter!
Het zal wel wennen...

Haha herkenbaar. Ik zat me van de week ook zorgen te maken over een collega die een lange trip maakte met haar nieuwe S. Plaatsvervangende range anxiety...

- - - Updated - - -

Komt er nog iemand langs Tilburg, om foto's te maken van al die auto's daar? De mijne staat er ook, ergens...

3 collega's gaan er vandaag heen. Dus mochte je vandaag tussen Tilburg en Twente een pelotonnetje MS-en zien rijden...
 
De mijne staat ook voor de deur :)

Laden gaat prima, hoewel maximaal 13 km/u, zonder rode adapter. (Heb een verloopje gemaakt van Krachtstroom naar Schuko voor buiten, gebruikt gewoon 1 fase).

2_klein.JPG
1_klein.JPG


Krijg alleen muziek spelen vanaf mijn iPhone (4S) niet aan de gang, ik zie dan het nummer op het scherm van de tesla en ook de cover art, maar zodra ik op play druk gaat hij op mijn telefoon spelen, ipv via de auto.
 
Weekendje met gezin op vakantiepark Hof van Saksen in Drenthe. Ik had van te voren gemaild of ze laadpunten hadden (antwoord wist ik al) en zo nee of ik bij het huisje met een verlengkabel mocht laden, kreeg een vriendelijk antwoord dat dat geen probleem was.
Kreeg bij aankomst zelfs keurig een parkeervergunning voor achter de voorruit, want eigenlijk mag je niet bij het huisje geparkeerd staan.
Gisteravond aangekomen met nog 100km over, en nu zo'n 16 uur later is hij weer bijna op 90% (morgenvroeg ff range aftoppen).

ImageUploadedByTapatalk1386416975.444717.jpg
ImageUploadedByTapatalk1386416986.310644.jpg