Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Gisteren een rit gemaakt met 3 volwassenen op de achterbank die geen gordel om hadden.
Melding 3 gordels blijft zichtbaar en hij blijft piepen.

Is dat geluid op een of andere manier stop te zetten?

Geluid kan uitgezet worden maar alleen na voorlegging van document: "vrijstelling gordeldracht".
Heb het dinsdag gevraagd op "Tuesday Tesla" toen ik testrit maakte aangezien ik zelf vrijstelling geniet van gordeldracht. :wink:
 
Daar hadden de jongens geen zin in na een 2-6 nederlaag :mad:
Slecht verhaal. Ik hoef geen passagier in mijn nek bij een aanrijding, dus bij mij is het: geen gordel om, auto rijdt niet.
The Consequences Of Not Wearing A Seatbelt - YouTube

- - - Updated - - -

Ik vraag me af of dit betekend dat de auto al in Tilburg is.
In mijn geval wel in elk geval.

- - - Updated - - -

Zoek het verschil!!

Wiebe mag niet mee doen want die weet het al:biggrin:

View attachment 37586

View attachment 37585

Succes

De velgen, nu 19" met winterbanden in Tilburg laten monteren.
 
Ja, door de drie gordels om te doen ;)

Ik ben nu onderweg naar Assendelft om de geopticoate tesla op te halen, nu op een koud station wachtend op de trein. Ik ben blij dat ik met de auto terug kan.

Vandaag gaan wij met vrienden naar diergaarde Blijdorp. Wij zullen zien of er inderdaad 7 personen in de auto passen. Kan iemand bevestigen dat de hoedenplank en de afdekplank in de frunk passen?

Hoedenplank past niet in de frunk, de afdekplank net wel, maar dan is alle ruimte wel op. Ik laat ze dus allebei maar thuis.

De kinderwagen (easywalker) past dan weer wel perfect in de frunk!
 
Slecht verhaal. Ik hoef geen passagier in mijn nek bij een aanrijding, dus bij mij is het: geen gordel om, auto rijdt niet.
The Consequences Of Not Wearing A Seatbelt - YouTube

- - - Updated - - -


In mijn geval wel in elk geval.

- - - Updated - - -



De velgen, nu 19" met winterbanden in Tilburg laten monteren.

Hoe kan dat nou?
Ik heb 10 dgn geleden nog gebeld. Toen zeiden ze dat deze velgen de eerste tijd niet geleverd zouden worden...
Ik heb net Brocks besteld, die worden volgende week geleverd. Ik had liever deze gehad...
 
5 Tesla op een rij bij SC Oosterhout
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    966.7 KB · Views: 351
Hoe raak je aan zoiets, "vrijstelling van gordeldracht"???
ik dacht dat zoiets enkel voor hoogzwangere vrouwen kon?

Heb dat gekregen omdat constant ontstekingen kreeg in de schouder door het wrijven van de gordel als beetje bewoog.
Medische redenen zijn alleen nu nog aanvaard door overheid in België, dus doktersattest.
Zwangerschap is geen reden meer om de gordel niet te moeten dragen.
 
Sinds een paar dagen de Aero-velgen eronder voor de winter. Staat 'm goed, goede afwisseling met 21 ". Het verbruik lijkt ook ' aero'.
Elon heeft voor ons de app meteen aangepast :biggrin:

Gelijk bij wisseling banden zijn mistlampen geplaatst en gekeken naar lawaai achterin. Idd achterklep sloot niet goed.
Alles nu opgelost. Wachten op verdere uitrol van superchargers, moet deze week naar 't noorden, ga 't halen denk ik...

image.jpg

image.jpg
 
Net uit Oosterhout. Ik op 1A klad eerst met 630 km/h daarna een half uur stabiel op 540 km/h. Gestart met 130 km op teller. Op 1B zat iemand met 200 op de teller die kom 440 km/h laden. Verder stonden er in totaal 6 te laden en was het af en aan rijden met Tesla's. In dat half uur heb ik er 8 geteld. Spits op Zondagavond!
 
bij mij werkte deze onmiddellijk. zelf ingesteld in de auto bij aflevering , en klaar.

Bij mij ook. App instaleren, inloggen, klaar. Werkt top. Overigens ook op een oude Ipad gezet en daar de oude versie erop. Geen probleem.

- - - Updated - - -

Net uit Oosterhout. Ik op 1A klad eerst met 630 km/h daarna een half uur stabiel op 540 km/h. Gestart met 130 km op teller. Op 1B zat iemand met 200 op de teller die kom 440 km/h laden. Verder stonden er in totaal 6 te laden en was het af en aan rijden met Tesla's. In dat half uur heb ik er 8 geteld. Spits op Zondagavond!

Dat is toch prachtig! Nog een zon supercharger ergens onder Lille en je rijdt zo op en neer naar Parijs?