Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb eindelijk een goede accessoire gevonden voor de cupholders!
Fancy - Cup Holder Swivel Tray

y7yjutet.jpg

Dat is zoooo fout !
 
Tot op heden heb ik alleen de eerste keer even publiek kunnen laden verder zeker 10 maal geweigerd. Heb Essent pasje(s) en TNM pasjes geprobeerd. Gewoon laden gaat prima met rode stekker en schuko. Zou het toch aan de mennekes kabel liggen?
Gisteren laadkabelwinkel gebeld. Zij hadden dit nog geen enkele keer meegemaakt maar hij deed direct een nieuwe kabel op de bus om het uit te proberen. (Zeer vriendelijke service!!!!) Vanavond hoop ik deze uit te proberen. Wordt vervolgd...
 
Zo, vanochtend mijn eerste Black Screen of Death. Het grote scherm wilde niet aan en op het kleine scherm was de tijd blijven staan op 22.31 gisterenavond. Starten lukte uiteindelijk, ik moest weg. Daarna Tesla gebeld. Via een sms bericht naar mijn auto wisten ze hem uit de slaapstand te halen. Advies: zet energie saving modus maar uit. Prima voor nu, maar dit kan toch niet een bedoeld effect zijn.... Het was wel even schrikken en ook lastig, mijn ramen besloegen, kon de clima niet aanzetten, ook niet via het stuurwiel, dus maar met de ramen open gereden :(