Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Ga hem zo aanzetten, zit nu nog op 1.49.24

ImageUploadedByTapatalk1386750127.206890.jpg
 
Ga hem zo aanzetten, zit nu nog op 1.49.24

View attachment 37795
Net toch maar even met Tesla Service gebeld. Konden mij niet zeggen wat de precieze inhoud was, maar wel dat de update ca. 45 minuten in beslag neemt. Bij mij is die dan rond 10.00u vanmorgen klaar en wordt er op het scherm aangegeven wat er veranderd is. Ben benieuwd en zal wel even een screenshot geven:smile:
 
Bij mij is de update ook bezig, zat op versie 5.8 (1.49.24).

Toen de update begon kwamen er allerlei 'klik' geluiden vanaf de onderkant van de wagen. Kon niet zien dat hij bezig was met een update. Wellicht goed als Tesla dat op één van de schermen toont dat de update bezig is. Nu twijfelde ik of er misschien iets niet goed was gegaan. De radio bleef gewoon spelen. Helaas moest ik aan het werk, dus weet ik nog niet hoe en wat.
 
Merci. Hij doet het nu. Kreeg keurig een belletje van Tesla dat de update klaar was. Iedereen als een stier naar buiten en een rondje gereden. Net voor bedtijd van de kiddo's. Kwam terug met een gemiddeld verbruik / km van 425kw/km :cool:. Zal het morgen rustiger aandoen anders kan je volgens mij per week een nieuwe set banden monteren.

Ik heb het bij Tesla gemeld dat ik wel hoop dat ik de laatste update krijg bij mijn aflevering morgen. Reactie is dat je altijd laatste update hebt bij levering. Of je hebt net pecht gehad of ze zijn het vergeten......

- - - Updated - - -

Merci. Hij doet het nu. Kreeg keurig een belletje van Tesla dat de update klaar was. Iedereen als een stier naar buiten en een rondje gereden. Net voor bedtijd van de kiddo's. Kwam terug met een gemiddeld verbruik / km van 425kw/km :cool:. Zal het morgen rustiger aandoen anders kan je volgens mij per week een nieuwe set banden monteren.

Ik heb het bij Tesla gemeld dat ik wel hoop dat ik de laatste update krijg bij mijn aflevering morgen. Reactie is dat je altijd laatste update hebt bij levering. Of je hebt net pecht gehad of ze zijn het vergeten......
 
Zie ook niet direct veel wijzigingen door update.
Wel zijn adressen van de superchargers in NL nu opgenomen in de navigatie.
Hierdoor moeten we niet meer doorrijden naar Noorwegen als we rap willen opladen.

Die adressen waren bij mij al zichtbaar afgelopen maandag - hoe ze het gedaan hebben weet ik niet, maar iig niet via de update van vandaag..
 
Binnen een uurtje klaar. Van 1.49.24 naar 1.49.29

Zal wel een minor update zijn, versie is nog steeds 5.8
Het accu icoontje valt me wel op:

Stond dat klokje voor scheduled charging er eerder ook al in?
Hopelijk zit er een fix voor onze "grounding fault" in, zodat we weer scheduled kunnen laden.
Ik was nog vergeten te vermelden dat voor het "grounding fault" probleem mijn lichten aan bleven terwijl mijn S geparkeerd stond en even later vroeg mijn vrouw waarom alle ramen open stonden in de regen!
Gelukkig al een dag of 4 geen problemen meer.
 
Ik leer elke dag wat nieuws. Ik had het scherm van de acculading openstaan en zag ineens dat je daarop de status van de verlichting voor én achter kunt zien (die laatste info ontbreekt in het control screen). Zo kon ik zien dat je ook achterlicht voert wanneer je alleen de leds (stadslicht) aan de voorzijde aan hebt staan (bij mijn vorige auto's was dat niet zo). Je kunt ook zien wanneer het rechtlicht aangaat bij regenerative braking.

Anderen wisten dit waarschijnlijk al.