Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Ik vind de reacties vermakelijk! Zeker omdat wij hier niets mee te maken hebben...! Geniaal dat in petrolhead bolwerk de Model S Auto van het jaar wordt!
Ik denk dat jij de update krijgt die wij eerder al kregen, een paar dagen terug.

Tijdens de update gaat de auto idd raar doen, lekker zo laten.

Nee, de vraag op het US forum om ook even te stemmen heeft geen enkel verschil gemaakt ;)
 
Morgen is de kleur donker aan de beurt. Panorama van vanuit Amsterdam uit te leveren auto's. Zat hier vanavond even te wachten.. dacht wel leuk voor de mensen die morgen naar Amsterdam komen -;)

20131217-panorama amsterdam tesla 171213.jpg
 
Morgen is de kleur donker aan de beurt. Panorama van vanuit Amsterdam uit te leveren auto's. Zat hier vanavond even te wachten.. dacht wel leuk voor de mensen die morgen naar Amsterdam komen -;)

View attachment 38404

Mooi mooi mooi hoor.

Vlnr zwart, blauw, blauw, blauw, grijs, blauwe, bruin, groen, zwart en daarachter nog grijs en zwart. Heb ik het goed?
 
Mooi mooi mooi hoor.

Vlnr zwart, blauw, blauw, blauw, grijs, blauwe, bruin, groen, zwart en daarachter nog grijs en zwart. Heb ik het goed?
bijna
Vlnr zwart, blauw, blauw, blauw, grijs, groen, bruin, groen, zwart en daarachter nog grijs en zwart.

Viel me op dat alle auto's panoramadak hadden en er geen grijze bekleding te zien was..
heel veel zwarte bekleding-- zo'n triest gezicht al dat donker…
en natuurlijk tan, maar geen grijs terwijl dat juist zo stijlvol is samen met een blauwe auto..
 
Thanx Bluep85+, ik hoor het graag. Heeeel veeeel plezier morgen. Ik heb pas geleden blauw gezien op de model S. Echt een goede keus, staat hem goed.

@Ray
Zie mijn post nr. 13704. De CCI heeft niet veel opbergruimte maar mijn sleutels en stekkers en telefoon vliegen in ieder geval niet meer door de auto als ik optrek. Verder vind ik het zeer mooi staan en het lijkt alsof hij bij de standaard uitrusting hoort.

Belgium and the Netherlands (Dutch) - Page 1371
 
Last edited:
bijna
Vlnr zwart, blauw, blauw, blauw, grijs, groen, bruin, groen, zwart en daarachter nog grijs en zwart.

Viel me op dat alle auto's panoramadak hadden en er geen grijze bekleding te zien was..
heel veel zwarte bekleding-- zo'n triest gezicht al dat donker…
en natuurlijk tan, maar geen grijs terwijl dat juist zo stijlvol is samen met een blauwe auto..

Wel leuk om te zien dat er mensen zijn die voor de Aero-wielen gaan. Ze worden door sommigen verguisd, maar ze zijn wel vernieuwend en stiekem cool.
 
smaken verschillen! ben zeer zeer blij dat ik geen Aero heb maar deze schitterende cyclone :biggrin:

foto 1.JPG
foto 2.JPG


maar mis wel de grip van mijn 21 inch! ik doe er nu 4,9 seconde over om 100 te kunne rijden :crying: en bij 200 zwabbert hij nog meer (natuurlijk in duitsland getest)

- - - Updated - - -
 
Gisteren mijn auto opgehaald, er is een nieuwe motor ingezet. Eindelijk kan ik 120 of 130 rijden zonder het gevoel dat de motor eruit gaat klappen! Ik heb het al eerder op het forum gelezen: als je de brom hebt, dan is het niet te miskennen. Je hoort het direct! Als je dus twijfelt of je motor bromt, dan bromt ie zéér waarschijnlijk dus niet.

Ook is de typeaanduiding eraf gehaald, veel mooier zo! Nu is de kont veel beter in balans qua symmetrie!
 
Gisteren mijn auto opgehaald, er is een nieuwe motor ingezet. Eindelijk kan ik 120 of 130 rijden zonder het gevoel dat de motor eruit gaat klappen! Ik heb het al eerder op het forum gelezen: als je de brom hebt, dan is het niet te miskennen. Je hoort het direct! Als je dus twijfelt of je motor bromt, dan bromt ie zéér waarschijnlijk dus niet.

Ook is de typeaanduiding eraf gehaald, veel mooier zo! Nu is de kont veel beter in balans qua symmetrie!

Mooi zo! De motor/inverter bij mij is al 2,5 maand geleden vervangen en sindsdien rijd ik fluisterstil. Het blijft wel een dure grap zo voor Tesla, ik hoop dat ze dat lek eens boven water krijgen en gewoon alle auto's stil afleveren. Ook zo fijn voor de kopers, van wie sommigen niet weten of hun auto nu wel of niet stil genoeg is.
 
Software-update gisterenmiddag uitgevoerd naar versie 1.30, bij mij een bugfix. Ik heb de velgen en banden een week of twee geleden gewisseld naar 'aftermarket' 20Inch combinatie en kreeg de TPMS reset niet correct uitgevoerd. Vond ik ook logisch omdat er twee opties zijn namelijk 19- en 21 Inch echter na de update krijg ik - vooralsnog - geen melding meer na de reset van sensoren. Ik zou hiervoor morgen naar het service center in Amsterdam gaan die wellicht dezelfde bugfix of update zouden hebben uitgevoerd.
Ik ben weer helemaal up to date, zo zie je maar dat de auto zich blijft ontwikkelen in hoog tempo wat de Model S rechtvaardigt Autoblog auto van het jaar te zijn geworden.
 
Software-update gisterenmiddag uitgevoerd naar versie 1.30, bij mij een bugfix. Ik heb de velgen en banden een week of twee geleden gewisseld naar 'aftermarket' 20Inch combinatie en kreeg de TPMS reset niet correct uitgevoerd. Vond ik ook logisch omdat er twee opties zijn namelijk 19- en 21 Inch echter na de update krijg ik - vooralsnog - geen melding meer na de reset van sensoren. Ik zou hiervoor morgen naar het service center in Amsterdam gaan die wellicht dezelfde bugfix of update zouden hebben uitgevoerd.
Ik ben weer helemaal up to date, zo zie je maar dat de auto zich blijft ontwikkelen in hoog tempo wat de Model S rechtvaardigt Autoblog auto van het jaar te zijn geworden.

Waar heb je uteindelijk voor gekozen 19 of 21 Inch? Ik ga er binnenkort ook 20 Inch winterbanden/velgen onder leggen met setje extra TPM sensoren.
 
Iemand ervaring dat koppelen aan (in mijn geval thuis) WIFI niet gaat?

Wellicht iemand zelfde ervaring met ASUS RT-N66U Router?? Heb ergens gelezen paar weken geleden dat iemand problemen had met Netgear router maar kan het niet meer vinden.
En nee heb geen mac-address filtering / authenticatie string is correct.
Kan de auto Wireless N aan?? Of het standaard G? Weet iemand dit?