Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Staat dat op de stikker?

Op de sticker staat 45 psi en dat rekent om naar 3,1 bar.
Heb ik toevallig gisteren moeten uitvogelen toen ik onderweg ook die melding kreeg en ik een band moest oppompen.
Heb blijkbaar gisteren een spijker in mijn band gekregen en daardoor liep de band langzaam leeg en kreeg ik telkens opnieuw de "check tyre pressure" melding.
Vanmiddag laten repareren bij een bandenboer. Ik hoop alleen dat de prop blijft zitten.
 
Op de sticker staat 45 psi en dat rekent om naar 3,1 bar.
Heb ik toevallig gisteren moeten uitvogelen toen ik onderweg ook die melding kreeg en ik een band moest oppompen.
Heb blijkbaar gisteren een spijker in mijn band gekregen en daardoor liep de band langzaam leeg en kreeg ik telkens opnieuw de "check tyre pressure" melding.
Vanmiddag laten repareren bij een bandenboer. Ik hoop alleen dat de prop blijft zitten.
ok, dus 19" is blijkbaar meer dan 21"
 
Ik hoop dat hij hier iets meer over te melden heeft. Als dit plan lukt, dan staat Tesla voor de komende jaren ECHT op de kaart.

"Musk stated that planning for the giga factory is well underway and that by sometime next month, a state will be selected for construction of the factory"

Tesla CEO Leaks Out More Details on Lithium-Ion Battery Giga Factory (w/video)

Ik vind wel dat kunt melden dat de communicatie in het algemeen zwaar te wensen overlaat. Overigens verwacht ik niet dat hij dat al niet weet en er ook geen auto minder door verkoopt.
 
Gisterenavond een mail gehad van colin over de beperkte regen. Volgens hem was dit om de 60 kw rijders gelijk te trekken met het
Gevoel van regen tov 85 kw rijders.

Mocht hij meerdere klachten ontvangen dan komt dit probleem hoger op de lijst met
Wensen te staan.

Dus even elkaar helpen en een mail sturen naar colin graag.....
 
Mijn vrouw kwam gisteren thuis: het scherm knippert!! Ik kijken en inderdaad, het scherm knipperde om de seconde tussen volledig zwart en normaal scherm. Alle controls functioneerden gewoon.
Na 8300 km dus voor het eerst maar eens een reset gedaan en dat loste het probleem op.
Iemand iets dergelijks ervaren?
 
Je hebt de kans van je leven om een vraag te stellen aan 1 van de grootste ondernemers en visionairs van deze tijd en dan vraag je naar de rode adapter?
Tja, als je het zo stelt klinkt dat suf, ja. Maar aan de andere kant: een vraag stellen waarom een bedrijf structureel, maandenlang, zonder enige tekst en uitleg en met de schijn van willekeur, geadverteerde features rondom één van de meest cruciale aspecten van elektrisch rijden (goed en gemakkelijk kunnen opladen) niet of slechts gedeeltelijk levert, is misschien niet zo'n gekke vraag aan een ondernemer met plannen om naar productie "voor de massa" te gaan.
 
Tja, als je het zo stelt klinkt dat suf, ja. Maar aan de andere kant: een vraag stellen waarom een bedrijf structureel, maandenlang, zonder enige tekst en uitleg en met de schijn van willekeur, geadverteerde features rondom één van de meest cruciale aspecten van elektrisch rijden (goed en gemakkelijk kunnen opladen) niet of slechts gedeeltelijk levert, is misschien niet zo'n gekke vraag aan een ondernemer met plannen om naar productie "voor de massa" te gaan.

Het lijkt me toch dat er geschiktere tijden en kanalen zijn om dat soort feedback te geven. Ik mag toch hopen dat iedereen morgen met een positieve benadering uit de hoek komt, alleen al uit soort van respect voor wat die Elon tot nu toe al allemaal heeft neergezet.
 
Het lijkt me toch dat er geschiktere tijden en kanalen zijn om dat soort feedback te geven. Ik mag toch hopen dat iedereen morgen met een positieve benadering uit de hoek komt, alleen al uit soort van respect voor wat die Elon tot nu toe al allemaal heeft neergezet.
Ik snap echt wel wat je bedoelt. En ik ben het niet eens met je oneens. Alleen heeft Tesla een organisatie in Europa neergezet waar gewoon niet mee te communiceren valt. En dan heb je na een paar maanden het gevoel dat het enige escalatie niveau wat je nog ter beschikking hebt, Elon zelf is.

Maar nogmaals, je hebt gelijk, en als ik er morgen bij was zou ik ook niet naar de microfoon lopen om dit te vragen.
 
Mijn vrouw kwam gisteren thuis: het scherm knippert!! Ik kijken en inderdaad, het scherm knipperde om de seconde tussen volledig zwart en normaal scherm. Alle controls functioneerden gewoon.
Na 8300 km dus voor het eerst maar eens een reset gedaan en dat loste het probleem op.
Iemand iets dergelijks ervaren?

Ja, ik! Heel vreemd, maar een reset lost het inderdaad op. Ben nu alweer 3.000km verder en ben het niet nog eens tegengekomen.