Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Mijn gevoel schreeuwt kopen dat ding, mijn verstand zegt nog ff wachten:crying:
Er komen vast weer EV stimuleringsmaatregelen zoals in 2013. Er zijn tenslotte allerlei eco doelstellingen die behaald moeten worden. Dat wordt onze kans op inruilen van de Model S tegen een Model D.
En met de aanstaande val van het huidige kabinet is er weer ruimte voor ander beleid. Je weet maar nooit...
 
Er komen vast weer EV stimuleringsmaatregelen zoals in 2013. Er zijn tenslotte allerlei eco doelstellingen die behaald moeten worden. Dat wordt onze kans op inruilen van de Model S tegen een Model D.
En met de aanstaande val van het huidige kabinet is er weer ruimte voor ander beleid. Je weet maar nooit...
Op wie moet ik straks stemmen voor die P85insaneD?

- - - Updated - - -

+1 - ben nog op zoek naar een goed verhaal thuis -;)
Als ik nou gewoon dezelfde configuratie neem merken ze het vast niet:rolleyes:

- - - Updated - - -

Zelfde hier Hans. 2x echt bijna besteld....
H=Hendrik, die brave:eek:
 
Dat is juist het mooie van EV stimuleren, Hendrik.
Geitenwollen sokken, milieufreaks, links in het algemeen, boomknuffelaars. macro biologisten en andere eco groeperingen zijn voor.
Maar rechts in het algemeen, eco-industrie en -MKB, wetenschap, en andere kapitalistische groeperingen zijn ook voor.
Wie is er eigenlijk tegen? Ja, behalve De Telegraaf, dan.
 
daar heb "ik" ook last van - als ze in de auto zit moet ik het altijd rustig aan doen. Maar ze rijdt er zelf wel in.Ze vindt het zelfs wel leuk gezien het gedrag van de doorsnee mannelijke weggebruikers bij stoplichten enzo.. dan trekt ze hen er wel uit.. -;)

Dat verhaal krijg ik thuis gegarandeerd niet verkocht. Mijn vrouw wordt al misselijk van de acceleratie van mijn standaard S.
 


1 april valt laat dit jaar.


we staken het land kapot,
verketteren ondernemers die de tering naar de nering willen/moeten zetten (Ac_Mittal, om maar een voorbeeld te geve. Onze DiRupo : eerst in Davos contacten zoeken, en dan in Luik op de barricaden moord en brand roepen vanwege een sanering)
en dan met een uitgestreken gezicht onze kandidatuur stellen ??
 
1 april valt laat dit jaar.


we staken het land kapot,
verketteren ondernemers die de tering naar de nering willen/moeten zetten (Ac_Mittal, om maar een voorbeeld te geve. Onze DiRupo : eerst in Davos contacten zoeken, en dan in Luik op de barricaden moord en brand roepen vanwege een sanering)
en dan met een uitgestreken gezicht onze kandidatuur stellen ??
Neen dus he :). Tesla komt zeker niet naar Genk... En we schuiven de verantwoordelijkheid daarvoor graag naar de vakbonden.
 
Neen dus he :). Tesla komt zeker niet naar Genk... En we schuiven de verantwoordelijkheid daarvoor graag naar de vakbonden.

Vakbonden... achterhaalde, niet van deze tijd zijnde instituten. Eigenlijk beledigen ze de werknemers.... "je bent te simpel om voor jezelf op te komen dus dat doen wij collectief, ben je wel een werknemer welke een stapje extra en harder zet, stop ermee!!! want maakt toch niet uit, wij zijn collectief bezig om iedereen ongeacht zijn of haar inzet dezelfde voorwaarden te krijgen en/of vergoedingen. Doe maar gemiddeld"
 
Vakbonden... achterhaalde, niet van deze tijd zijnde instituten. Eigenlijk beledigen ze de werknemers.... "je bent te simpel om voor jezelf op te komen dus dat doen wij collectief, ben je wel een werknemer welke een stapje extra en harder zet, stop ermee!!! want maakt toch niet uit, wij zijn collectief bezig om iedereen ongeacht zijn of haar inzet dezelfde voorwaarden te krijgen en/of vergoedingen. Doe maar gemiddeld"
Moesten ze nu eens meegaan met hun tijd... Maar ze denken dat we nog altijd in de Industriële Revolutie leven en ontkennen het bestaan van een globale economie. En ze proberen alleen maar vast te houden aan verworven rechten uit het verleden en zetten alle evolutie vast. Maar we gaan off-topic. Dit hoort duidelijk in het draadje "janken" thuis.
 
Vandaag zijn er TV opname gemaakt van de aflevering van de Kia Soul EV voor mijn vrouw.

Eerste vraag was of ik ervaring had met elektrisch rijden, ......uiteindelijk vroeg de PR dame of ik het niet meer over de Tesla wilde hebben. Wat hebben al die mensen toch?

Overigens ook een best leuk karretje, die Kia. Ze hebben er nog twee voor dit jaar, Kia Utrecht!

Ik hoor het de froq nog zeggen op zandvoort. "Ik heb niet zoveel met auto's" Toegegeven Tesla is niet zomaar een auto
 
Ik wil even een loftrompet over mijn MS85 afsteken :
Hij doet stil zijn werk, ziet er helemaal super uit na Serges Modesta behandeling, heeft veel bruikbare opbergruimte, laden gaat makkelijk aan mijn Keba station, hij voldoet qua bereik aan mijn behoefte, hij rijdt verdomd lekker, het gevoel om in neutraal richting een afslag of rotonde "uit te rijden" is gewoon gaaf, het gemak dat het allemaal gaat is echt bewonderingswaardig, de controls via het scherm zijn echt vernieuwend, ik mis echt niet al die knopjes, instellingen en functies die in andere premium cars zitten en die ik nooit gebruikte, de gratis updates, gratis super chargen, qua afwerking best goed voor een nieuwe auto fabrikant, gewoon een verfrissende - goed over nagedachte auto die ook nog eens "utterly fast" is. En naar ik hoor ook nog een super service wat ik nog moet ervaren want ik heb nog maar twee kleine dingen die service Den Haag t.z.t. gaat oplossen. En die paar dingen die tegenzitten zoals de rode 16A stekker die nog moet komen, en die ik nog niet nodig heb gehad, en waar al veel over geklaagd is, en die vanzelf een keer komt opdagen, wegen niet op tegen alle voordelen. Conclusie : Dagelijks rij ik al "De Toekomst" met heel veel tevredenheid. En als ooit wellicht hopelijk de nieuwe roadster komt : maak deze dan met een veel langere wielbasis dan de Elise, en in een sexy lijn als de E-type of Ghibli - succes verzekerd !! ..........................Ben ik verliefd ?
11 maanden geleden schreef ik bovenstaande en mijn mening is nog dezelfde fokes, en bij jullie ?