Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Ik parkeer zelf in de parking onder het Rogierplein. De plaatsen op de laagste verdieping (-5) zijn extreem breed (ik schat 3m 50cm).

Als je meer in het centrum zoekt, kan ik ook parking 58 aanraden. Daar hab je altijd plaats (weerstaan om te vroeg in te parkeren en hoog genoeg rijden).

In geen van beide parkings kan je laden (als dat een vereiste is)
Ik parkeer iedere dag in Manhattan Parking naast Rogier . Een super smalle inrit en het is altijd spannend om de korte bochtjes te nemen tot aan -5 .Zeker geen aanrader
 
Kijk, een GAC. Met vissen in de armsteun en falcon wing doors:

Tesla Model X Of China GAC WitStar At Detroit Auto Show - Business Insider

(lijkt me echt iets voor pwillemse ;) )


Het is waarschijnlijk een waterstof auto. In de tank wordt het water opgevangen.
Er zwemmen vissen in om te laten zien dat het heel schoon water is.
Bij ieder waterstof tankstation krijg je een putje onder de auto waarin je het water laat weglopen.
Anders wordt het mistig en zeiknat op de snelwegen met al die waterstofauto's.
Ik heb ergens gelezen dat een waterstof auto een liter water (of is het een kilo of liter waterdamp ? ) per 10 kilometer uitstoot.
 
Het is waarschijnlijk een waterstof auto. In de tank wordt het water opgevangen.
Er zwemmen vissen in om te laten zien dat het heel schoon water is.
Bij ieder waterstof tankstation krijg je een putje onder de auto waarin je het water laat weglopen.
Anders wordt het mistig en zeiknat op de snelwegen met al die waterstofauto's.
Ik heb ergens gelezen dat een waterstof auto een liter water (of is het een kilo of liter waterdamp ? ) per 10 kilometer uitstoot.
Wat een verspilling van water ...
 
Nog even wat reclame voor de siliconen fobpockets van Abstract Ocean:

Heb vandaag een keyfob op 60 graden door de wasmachine gedraaid (volledig programma).
Door de pocket was de keyfob wel wat vochtig maar kennelijk niet doorweekt. Wel de batterij leeg. Maar na vervanging (wel eerst even laten drogen achter het raam in de winterzon) van de batterij doet hij het weer prima.

Maar jullie wisten natuurlijk al dat het met 'rubber' een stuk veiliger is. :rolleyes:
 
Nog even wat reclame voor de siliconen fobpockets van Abstract Ocean:

Heb vandaag een keyfob op 60 graden door de wasmachine gedraaid (volledig programma).
Door de pocket was de keyfob wel wat vochtig maar kennelijk niet doorweekt. Wel de batterij leeg. Maar na vervanging (wel eerst even laten drogen achter het raam in de winterzon) van de batterij doet hij het weer prima.

Maar jullie wisten natuurlijk al dat het met 'rubber' een stuk veiliger is. :rolleyes:

Heeft de inkleuring (lijntjes en symbolen) op het siliconen hoesje het overleeft?