Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Bestelling van opties/accessoires via je tesla account

This site may earn commission on affiliate links.
Wil via mijn account FSD bestellen en declareren bij de leasemaatschappij. Leasemaatschappij wil factuur ontvangen met daarop de naam van mijn bedrijf. Hierna storten zij het bedrag retour. Hoe krijg ik dit voor elkaar.

Wachten op de leasemaatschappij kan heel lang duren lees ik links en rechts

Heb al met tesla gebeld maar kreeg iemand aan de lijn waar ik niet zoveel aan had (onduidelijk en niet consistent)
Vertelde eerst dat ik helemaal niets kan bestellen omdat ik geen eigenaar ben en dat de leasemaatschappij dit wel vaker zegt. Toen ik aangaf dat ik gewoon op kopen kon klikken ging hij het even vragen. Kwam toen terug met het antwoord dat de factuur op naam van de eigenaar staat (lease maatschappij). Met het adviesom het vooral via de leasemaatschappij te laten regelen want ze schijnen wel vaker geen zin te hebebn in werk? :)

Ik zag dat je in je account een factuuradres op kan geven. Iemand daar ervaring mee hoe die factuur en dan uit komt te zien? Welke gegevens staan daarop en haalt men die van je eigen account?

€6400 is me een beetje te duur om mee te gokken :)
 
goeie vraag, heb een soortgelijk probleem: heb net een wall connector besteld (kon deze gewoon zelf bestellen, heb een eigen bedrijf), kon alleen geen bedrijfsnaam toevoegen. De boekhouder wil graag een bedrijfsnaam op factuur, dus even een mail gestuurd naar Tesla of de ze bedrijfsnaam op factuur willen toevoegen. Reactie terug: kan niet, hmmm.... Iemand een tip?