Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Bezoek Giga Berlin 19 januari 2024

This site may earn commission on affiliate links.
On the way
20240118_090812.jpg
 
Wat mij opvalt is dat er bij de eindmontage verschillende kleuren door elkaar staan. Zouden die auto's dan toch op de lijn al klantgebonden (kunnen) zijn, zoals old auto met al hun opties? Ik dacht dat Tesla een gering aantal opties had, zodat ze batches dezelfde autos kunnen maken (kleur, uitvoering enz.) en dat de klantorder later pas aan een auto gekoppeld werd.
 
Wat mij opvalt is dat er bij de eindmontage verschillende kleuren door elkaar staan. Zouden die auto's dan toch op de lijn al klantgebonden (kunnen) zijn, zoals old auto met al hun opties? Ik dacht dat Tesla een gering aantal opties had, zodat ze batches dezelfde autos kunnen maken (kleur, uitvoering enz.) en dat de klantorder later pas aan een auto gekoppeld werd.
Klopt, ze kwamen door elkaar van de lijn
 
Meerdere spuitcabines naast elkaar in gebruik?
Of ergens een bufferzone met div kleuren auto's? (lijkt me niet zo handig/lean bij deze capaciteiten)
(ik verwacht niet dat men in een spuitcabine iedere keer van kleur wijzigt)
De lakstraat hebben we niet kunnen zien, maar volgens het filmpje zitten de kleuren al vroeg in het proces door elkaar
 
  • Like
Reactions: SparkyM3LR4WD