Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Citytrip Barcelona

This site may earn commission on affiliate links.
Ik ga mogelijk eind dit jaar (kerst) voor een citytrip naar Barcelona (La Sagrada Familia) vanuit Oost Nederland.
Heenreis in 2 dagen en terugreis in 2 dagen.
Zijn er mensen die een goed route weten. Een overnachting voor heen en terugweg en een hotel in Barcelona. Alles liefst Tesla vriendelijk.
 
Last edited:
Ik ga mogelijk eind dit jaar (kerst) voor een citytrip naar Barcelona (La Sagrada Familia) vanuit Oost Nederland.
Heen en terugreis in 2 dagen.
Zijn er mensen die een goed route weten. Een overnachting voor heen en terugweg en een hotel in Barcelona. Alles liefst Tesla vriendelijk.

City trip van 2500 km retour in 2 dagen?!
Of bedoel je heenreis in 2 dagen en terugreis ook 2 dagen.. ?

Als je chademoadapter hebt kun je voor de Sagra Familia opladen. De reis stelt tegenwoordig niks meer voor. Route du soleil, volgooien in Narbonne en dan nog een keer in Girona. Ik vond zelf halverwege de rit, hotel van Georges Blanc geweldig in vonnas ( 15 min van de SUC in Macon). Hij heeft een 3 sterrenrestaurant en daarbij een top bistro wat zeer betaalbaar is. Ook heeft hij dus 2 hotels waarvan 1 betaalbaar. Goede parking zonder laders maar je bent toch in 15 min in Macon