Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Compressor luchtvering uitgeschakeld

This site may earn commission on affiliate links.
Hallo,

Ik heb sinds vanmorgen de melding compressor luchtvering uitgeschakeld in mijn model S. Kent iemand deze melding? Zou het door de kou kunnen komen?

Ow en nu ik toch hier ben. Ik zie ineens ook de welbekende gele randen sinds vandaag. Zou dat iets tijdelijks kunnen zijn door de kou?

Bedankt alvast.
 
Hallo,

Ik heb sinds vanmorgen de melding compressor luchtvering uitgeschakeld in mijn model S. Kent iemand deze melding? Zou het door de kou kunnen komen?

Ow en nu ik toch hier ben. Ik zie ineens ook de welbekende gele randen sinds vandaag. Zou dat iets tijdelijks kunnen zijn door de kou?

Bedankt alvast.

Wat de error betreft dat kunnen meerdere dingen zijn. Systeem schakelt bijvoorbeeld de compressor uit bij een (grote) lucht lekkage of defecte compressor maar kan ook een bug zijn.

Wanneer er niet zichtbaar een wiel een stuk lager staat als de rest zou je een power off kunnen proberen om de melding te resetten.

In het safety en security menu, power off en 5 minuten wachten.
 
Vanmorgen nieuwe achterbanden ontvangen en heeft de auto een uurtje in de garage gestaan. Al het sneeuw was nu ook weg in de wielkast. En de melding sindsdien ook. Ik hou het er even op dat het door de kou of sneeuw in de wielkast kwam.
 
Wat de error betreft dat kunnen meerdere dingen zijn. Systeem schakelt bijvoorbeeld de compressor uit bij een (grote) lucht lekkage of defecte compressor maar kan ook een bug zijn.

Wanneer er niet zichtbaar een wiel een stuk lager staat als de rest zou je een power off kunnen proberen om de melding te resetten.

In het safety en security menu, power off en 5 minuten wachten.
Net gekeken maar alle wielen staan gewoon op de grond. Niet één die lager staat.