Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Condensatie in camera module

This site may earn commission on affiliate links.
Gezien het weer zullen er nog wel rijders zijn die hier aanzienlijk last van zouden hebben. Heeft iemand een idee of de weerstanden in de modules manueel kunnen worden aangeschakeld? afgelopen weekend en vandaag even op de baan geweest en bij het inschakelen van AP gingen de ruitenwisser 'total loss'. Nu vermoed ik dat het komt doordat er condensatie is in de voorste camera module waarbij hij dit verkeerdelijk als regen ziet.
Van de spiegels weet ik ondertussen dat deze samen gaan met de achterruit. Maar niet hoe het zit met de voorste en deze in de B-stijlen.
 
vandaag is er al verwarming in de module, zie je goed s morgens. maar de module is 'quasi' hermetisch afgesloten. dus gewoon verwarmen van de cabine lost het condens probleem niet op. Daarom de vraag of iemand weet of je deze afzonderlijk kunt activeren of dit onder 'gebeurt automatisch' valt.
 
vandaag is er al verwarming in de module, zie je goed s morgens. maar de module is 'quasi' hermetisch afgesloten. dus gewoon verwarmen van de cabine lost het condens probleem niet op. Daarom de vraag of iemand weet of je deze afzonderlijk kunt activeren of dit onder 'gebeurt automatisch' valt.

Soms doet de auto het automatisch maar als je ontdooien selecteert in de app gaat de ruitverwarming aan en dus ook het hitte element in de camera behuizing aan de voorzijde.

Zo ver ik weet zit er in geen enkel model verwarming in de B-stijl. Voor de plaid S/X weet ik het niet.
 
  • Like
Reactions: tron_fvl
Soms doet de auto het automatisch maar als je ontdooien selecteert in de app gaat de ruitverwarming aan en dus ook het hitte element in de camera behuizing aan de voorzijde.

Zo ver ik weet zit er in geen enkel model verwarming in de B-stijl. Voor de plaid S/X weet ik het niet.
vorige week front camera vervangen, de ranger dacht dat deze wel aanwezig waren in de b-stijl. morgen mss eens testen. het is er het weer wel voor 🥶