Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Die motorrijders toch....

This site may earn commission on affiliate links.
Zeker. Een smalle variant van de model S zou een uitkomst zijn ;)

6b6a895612bfb8cafbbe60ded150f3c5.jpg


Wie herinnert ze zich nog?
 
Heb niet meer last van motorrijders dan automobilisten. Wel van aso's. Hoe meer mensen er op de motor gaan des te minder files. En ja ik ben ook een motorrijder. En nee, de Tesla's zijn niet sneller dan een beetje motor. Kan ook niet anders als je een beetje naar pk/gewicht verhoudingen kijkt. Tenzij hij niet vol gas optrekt en jij wel. Zo ben ik er ook wel eens uitgereden door een i3:redface:
 
Ik heb in het dagelijks leven "maar" een Moto Guzzi V7 @ 50pk (6 seconden of zo voor de 0-100km/u), die ik gebruik als ik in centrum Brussel moet zijn vroeg op een maandagochtend of zo, maar ik vond, na aanschaf van de Tesla, dat mijn S'je plots die acceleratie van de V7 totaal onbenullig maakte: niets impressionant meer aan! (wel een ander soort plezier natuurlijk - Mont Ventoux en Gorges de la Nesque onlangs gedaan op een BMW F800R, en houd daar nog altijd een glimlach aan over - maar dat is off topic).
 
Als niet-motorrijder en wel automobilist ...(Gaat het duidelijk harder dan 50 dan laat ik wel zien dat ik NIET aan de kant ga).

Heel verstandig, erger me groen en geel aan de mede A-houders die het presteren om met meer dan 30 er nog doorheen te zeulen ... naast gevaarlijk voor henzelf/bestuurders levert het mij als beschaafde(re) rijder een hoop agressie op van 'koekblikjes'.

Saillant detail overigens; na vele jaren (motor)filerijden blijkt dat 106jes meer in de weg zitten dan A8's dus ik verwacht niet heel veel hinder, zelfs niet van APers :p
 
Heb niet meer last van motorrijders dan automobilisten. Wel van aso's. Hoe meer mensen er op de motor gaan des te minder files. En ja ik ben ook een motorrijder. En nee, de Tesla's zijn niet sneller dan een beetje motor. Kan ook niet anders als je een beetje naar pk/gewicht verhoudingen kijkt. Tenzij hij niet vol gas optrekt en jij wel. Zo ben ik er ook wel eens uitgereden door een i3:redface:
De paar keer dat ik het heb uitgetest merk ik toch wel dat motorrijders het aardig lastig hebben tegen mijn Tesla (en dat is een gewone S85 ... tegenwoordig één van de 'langzamere' varianten dus). Misschien dat ze met iets meer tactiek zouden moeten schakelen, dat zou natuurlijk ook kunnen :D Maar een beetje goede motor zou inderdaad sneller moeten zijn dan een Tesla.