Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Duurzaamheid Frunk

This site may earn commission on affiliate links.
Bij aflevering heb ik geleerd met 2 handen op de "middelste 2 punten"

dus niet zoals Vincent Evers in dit filmpje doet. Au! Ton Aarts is kritisch over de Tesla Model S en elektrisch rijden - De Tesla Driving Experience | Powered by Athlon Car Lease

De knorrepot in het filmpje vindt het trouwens leuk om mij tegen te spreken als ik op Twitter iets over Tesla roep.
In het filmpje heeft hij het er over dat niemand ermee op de wintersport zal gaan. Wie is de eerste die hem een leuk fotootje stuurt met de groeten uit Oostenrijk met een Tesla op de achtergrond?:biggrin:
 
In het filmpje heeft hij het er over dat niemand ermee op de wintersport zal gaan. Wie is de eerste die hem een leuk fotootje stuurt met de groeten uit Oostenrijk met een Tesla op de achtergrond?:biggrin:

Hij zegt zelfs: de komende 5, 10 jaar niet op wintersport!
En hij zegt dat de extra belasting die je vanwege de Co2 op een M5 betaald, subsidie is bij de S.
 
Geen nieuw draadje aanmaken levert een willekeur aan oude draadjes op die beter konden blijven slapen. Is dit beter dan gewoon een nieuw draadje aanmaken?

Bij aflevering heb ik geleerd met 2 handen op de "middelste 2 punten"

dus niet zoals Vincent Evers in dit filmpje doet. Au! Ton Aarts is kritisch over de Tesla Model S en elektrisch rijden - De Tesla Driving Experience | Powered by Athlon Car Lease

De knorrepot in het filmpje vindt het trouwens leuk om mij tegen te spreken als ik op Twitter iets over Tesla roep.

Ok niet on topic maar hier kwam die Ton Aarts dus ook al langs :D
Leuk man die oude draadjes.