Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Vendor Electrische powerlift voor Model 3

This site may earn commission on affiliate links.
Frunk of trunk? Gaat trunk nog wel beetje makkeijk dicht? Short Women proof ;-)
Juist wel. Hij gaat namelijk electrisch. Druk op de knop aan de binnenzijde van de trunk, of voetje onder de bumper en hij gaat automatisch dicht.
Trunk. Frunk heb ik nog nooit open gehad in een half jaar tijd :p
Dan haal je zeker nooit eten. Bij ons gaan de pizza’s, Chinees (eten), etc allemaal in de frunk. Dan ruik je het tenminste niet meer de volgende dag.
 
  • Funny
Reactions: DuurzameHenk
Juist wel. Hij gaat namelijk electrisch. Druk op de knop aan de binnenzijde van de trunk, of voetje onder de bumper en hij gaat automatisch dicht.

Dan haal je zeker nooit eten. Bij ons gaan de pizza’s, Chinees (eten), etc allemaal in de frunk. Dan ruik je het tenminste niet meer de volgende dag.

Goeie tip inderdaad, nooit aan gedacht. Ik ga vanavond naar de patatzaak, kan ik het gelijk toepassen!
 
Juist wel. Hij gaat namelijk electrisch. Druk op de knop aan de binnenzijde van de trunk, of voetje onder de bumper en hij gaat automatisch dicht.

Dan haal je zeker nooit eten. Bij ons gaan de pizza’s, Chinees (eten), etc allemaal in de frunk. Dan ruik je het tenminste niet meer de volgende dag.

Ik bedoelde niet de elektronisch dicht optie maar met veren die wel automatisch open gaan creëren.