Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Elon Musk in Europa 30 jan, 1 feb

This site may earn commission on affiliate links.
Elon Musk is op bezoek in Duitsland op 30 jan, en 1 feb in noorwegen. Locale Tesla klanten zijn daar al uitgenodigd. Hij lijkt dus een tour te doen. Weet iemand al of hij Nederland zal aandoen?

Verdere speculaties zijn dat hij in Dld mogelijk iets aankondigt omtrent de Autobahn optie, en in Noorwegen heeft Tesla de afgelopen wegen net iets te vaak negatief op de voorpagina van de grote kranten gestaan wegens UMC problemen. Enfin, afwachten maar. In ieder geval iets om in de gaten te houden.
 
Ik heb ook de uitnodiging gekregen en zou wel willen gaan.

zijn er Belgen die gaan, waar ik mee zou kunnen rijden? Met mijn 60kwh zonder SC geraak ik niet over en weer.:redface:

Frank je hoeft niet perse over de Oosterscheldekering en Afsluitdijk naar Amsterdam.
Je kunt ook gewoon over de A27 en A2 naar Amsterdam.
Dan kom je bij Oosterhout ook nog een SuperCharger tegen...

Volgens mij moet het dan met een 60kWh batterij ook prima gaan lukken.
En wellicht heeft de Arena nog wat laadpalen voor het opladen tijdens de borrel?

Of is die 60 kWh beperking gewoon een handige smoes om echt van de borrel te kunnen genieten?
 
Frank je hoeft niet perse over de Oosterscheldekering en Afsluitdijk naar Amsterdam.
Je kunt ook gewoon over de A27 en A2 naar Amsterdam.
Dan kom je bij Oosterhout ook nog een SuperCharger tegen...

Volgens mij moet het dan met een 60kWh batterij ook prima gaan lukken.
En wellicht heeft de Arena nog wat laadpalen voor het opladen tijdens de borrel?

Of is die 60 kWh beperking gewoon een handige smoes om echt van de borrel te kunnen genieten?

volgens mijn google maps is Waasmunster-Amsterdam 192km enkel. net iets te veel om zonder SC heen en weer te raken.
Ik zie al die model S-en al achter mij hangen tegen 50 op de autosnelweg!
maar uw laatste opmerking heeft er ook wel mee te maken:wink: